Učesnici su se bavili pitanjem razumevanja identiteta, kulture i pozicijom manjinskih i lokalnih medija kao protagonista novih rešenja
Peto izdanje Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima održano je u Novom Sadu, u dvorcu Eđšeg, u organizaciji Magyar Szó, Asocijacije medija Srbije, Heror medija ponta i Đijakomeli medije.
Ova konferencija će naredne godine prerasti u evropsku konferencijsku platformu kao rezultat uspešnog petogodišnjeg rada, jedan je od zaključaka događaja.
Razumevanje
Tema jubilarnog izdanja konferencije bile su društvene integracije, u koju je postavljen fenomen zajednice. U tom kontekstu su se predstavnici državnih, pokrajinskih i lokalnih institucija i organizacija iz oblasti evrointegracija, marketinga, privrede, korporativnih i medijskih kompanija, odnosno asocijacija, zajedno s manjinskim i lokalnim medijima iz Srbije i regiona bavili pitanjem razumevanja identiteta, kulture i pozicijom manjinskih i lokalnih medija kao protagonista novih rešenja u vreme intenzivnih promena i kreiranja novih parametara, koji čine i uređuju savremeno društvo. Centralni diskurs kojim se ova konferencija bavila bilo je značenje i pripadnost zajednicama.
Partneri
Pokrovitelji konferencije bili su Ministarstvo kulture i informisanja i Pokrajinski sekretarijat za kulturu. Partneri konferencije bile su kompanije “Gorenje” i “Koka-Kola”, a prijatelji “Adrija medija grupa”, Kurir, Njuzvik, Grand kafa blek end izi, Novi Sad 2021, Galerija Matice srpske, Kulturni centar Novog Sada, Slovenački poslovni klub i galerija nameštaja “Vitorog”.
E.K.