Da li verujete u njih?

Ovo su četiri zablude o vođenju poslovnog naloga na Pinterestu

pr-ilustracija-telefon-aplikacije.jpg
Foto: Promo

Sa simpatičnim fotografijama i mnoštvom predloga za odevanje, šminku, uređenje doma, Pinterest možda deluje kao platforma namenjena ženama. Međutim, on je mnogo više od toga. Uprkos brojnim zabludama o promovisanju biznisa na ovoj mreži, Pinterest pokazuje veliki potencijal za marketing. Ovo su neki od mitova.

1. Vođenje još jedne mreže zahteva mnogo vremena

Da biste privukli pažnju na svoj profil na Pinterestu nije neophodno da kreirate mnošto jedinstvenih postova i trošite mnogo vremena. Mreža ima čitavo bogatstvo sadržaja i sve što treba da radite jeste da podelite ono od tih sadržaja što smatrate da će vašu publiku zanimati.

Počnite tako što ćete identifikovati nekoliko glavnih sfera koje zanimaju vašu ciljnu grupu, a onda „pinujte” fotografije, insipirativne sadržaje i korisne savete.

2. Ako vaš biznis nije namenjen ženskoj populaciji, ne treba ni da pokušavate

Pinterest najviše koriste žene, njih 68%, ali statistički pokazatelji ukazuju na to da postoje promene u strukturi korisnika. Možda deluje da je 32% muških korisnika malo, ali to je približno 20 miliona muškaraca na platformi.

Kompanija za opremanje doma i prodaju kućnih aparata Lowe’s je pravi primer toga kako biznis koji je više naklonjen muškarcima može da iskoristi mrežu Pinterest. Oni su privukli više od 3,4 miliona pratilaca samo deleći sadržaje sa određenom temom.

Zato razmislite koje su to teme koje možete da povežete s poslom koji vi vodite.

3. Morate imati mnoštvo kvalitetnih fotografija

Potpuno netačno. Da biste uspešno promovisali svoj biznis ne morate imati mnoštvo fotografija vaših zaposlenih, realizacije projekata, procesa rada i sličnog. Kao što je pomenuto u prethodnom odeljku, deljenje kvalitetnog sadržaja s tematikom povezanom s vašim poslovanjem podjednako je efektivno.

Tako, na primer, ako se bavite prodajom auto-kozmetike, ne morate kačiti samo fotografije vaše prodavnice, pojedinačne fotografije proizvoda i slično. Podelite savete o tome kako se može očuvati automobil, predložite dobre auto-servise (ovako možete uspostaviti i uzajamnu saradnju s drugim firmama) i vaši pratioci će uživati u svakoj novoj objavi koju okačite.

4. Pinterest vam neće doneti nikakvu korist

Korisnici Pinteresta su među najaktivnijim digitalnim kupcima. Oni zahvaljujući ovoj mreži troše više vremena i novca na kupovinu na internetu nego što to čine korisnici drugih socijalnih platformi. Ako vodite lokalni biznis, možete iskoristiti opciju „geo-tagovanja“, privući korisnike koji su u vašoj blizini i pretvoriti ih u svoje kupce.

Pinterest je zabavna platforma koju svaki biznis – bilo da je orijentisan na prodaju proizvoda ili usluga, namenjen ženama ili muškarcima – može da iskoristi. Pravila su istovetna kao i na ostalim mrežama: budite kreativni, oslušnite zajednicu i povežite se s ciljnom grupom. Iskoristite potencijal koji vam društvene mreže pružaju i rezultati vas neće razočarati.