Bliži se 2017. godina, pa je pravo vreme za detaljnu analizu aktivnosti iz prethodne godine i formiranje strategije za narednu godinu. Kojim god poslom da se bavite, ovo je svakako prelomna tačka, kada bi bilo dobro da izvedete određene zaključke o vašem načinu poslovanja.
Zato ćemo vam dati nekoliko saveta o tome kako da prilagodite sadržaj na svojim društvenim mrežama trendovima koji nas očekuju.
Kreirajte jasnu strategiju sadržaja
Analizirajte, istražite sve što ste do sada radili i utvrdite kakve je to rezultate dalo, a potom se pozabavite i konkurencijom. Pokušajte da uvidite šta je dalo najviše rezultata i šta se može očekivati u budućnosti. Sve te rezultate zapišite i izvucite plan za dalje.
Od presudnog je značaja da vam nakon svega ostane dokument na koji ćete se stalno osvrtati i vraćati, kako biste proverili da li ste na pravom putu i da li se pridržavate plana koji ste kreirali.
Kreirajte više sadržaja
Previše je brendova na tržištu, a isto tako i previše potrošača. Ako želite da se istaknete u tom mnoštvu, morate učiniti nešto posebno, pružiti kvalitetan sadržaj i to dovoljno često da se ne biste izgubili u ovom moru informacija.
To svakako ne znači da kvantitet treba da nadmaši kvalitet, ali je važno da budete neprestano prisutni, jer što je veća gužva, to pažnja traje kraće i šanse da vas vaši fanovi zaborave sve su veće.
Sudeći prema istraživanju bloga Kontent marketers (Content Marketers), čak 75% ispitanih oglašivača je izjavilo da u planu za narednu godinu ima pojačavanje proizvodnje sadržaja.
Pronađite ambasadore svog brenda
Ako ste se ikada našli u vodama internet-marketinga, ili bar proveli nešto više vremena na društvenim mrežama, analizirajući ponašanje javnosti, sigurno ste uvideli da postoje određene osobe koje ljudi smatraju „uticajnim”.
Razmislite pre svega o tome ko je vaša ciljna grupa, a kada to utvrdite, istražite one ljude koje oni prate, čije mišljenje poštuju i koje uvek žele da poslušaju. Sledeći korak je da stupite u kontakt s tim ljudima i pronađete način na koji bi oni mogli da predstavljaju vaš brend u javnosti.
Jednostavno rečeno – pronađite ambasadore koji će biti zaštitna lica vaših proizvoda i koji će ih najbolje i najlepše prezentovati vašim i njihovim pratiocima.
Snimajte, montirajte i plasirajte video-sadržaje
U prethodnoj godini smo svi bili svedoci nagle ekspanzije video-sadržaja. Bilo da je reč o zanimljivim i šaljivim materijalima, personalizovanim porukama ili edukativnim objavama, istraživanja su pokazala da je pažnju gledalaca daleko češće privlačio video-snimak nego bilo kakav statični vizuelni prikaz.
Takođe, smatra se da je to bio samo početak i da se novi pravci u ovoj sferi tek očekuju i razvijaju, pa samim tim možete gledati na to kao na svoju novu platformu. Kreirajte korisne video-sadržaje i budite sigurni da ćete privući pažnju svoje publike.
Jedno je sigurno – sadržaj dominira nad svim ostalim. Morate biti kreativni, informativni i često edukativni, pružite ljudima nešto novo, pomozite im da shvate nešto što do sada nisu uvideli. Jednom rečju – budite kvalitetni! Ako kvalitet izostane, budite sigurni da vam kvantitet neće pomoći. U najboljem slučaju, vaše objave će ostati zatrpane gomilom drugih, a u najgorem, ljudi će jednostavno prestati da vas prate. Upišite internet-marketing i opremite se svim alatima i znanjima koji su vam neophodni da biste radili ovaj posao kako treba i ostvarili rezultate koje želite.