Krvavo: Karleuša iseckala mozak u blenderu!

Jelena kroz tri reklamna spota, od kojih je jedan za pesmu „Mikrofon“, najavljuje novi album „Diva“, koji izlazi 11. juna

Nije za svakoga.

Dok u krvavim rukama drži mozak, nežno ga prinosi usnama i ljubi ga. Potom ga stavlja u blender, uključuje mašinu i... Mozak se pretvara u kašu, a kad se pod pritiskom poklopac aparata otvori, njeno lice isprska u krvi izmlevena masa...

Najava za horor film? Ne! Triler o serijskom ubici? Ne! To je reklama koju je Jelena Karleuša pustila za pesmu „Mikrofon“ s novog albumu „Diva“, koji će se u prodaji pojaviti 11. juna. Šokantno, nema šta. Verovatno će na špici pojedinih njenih spotova morati da piše da su zabranjeni za mlađe od 18 godina. Ili za one sa slabim srcem.

Kao što je Kurir već i najavljivao, JK je zaista spremila više nego provokativan materijal za deseti, jubilarni CD. Malo ko je očekivao baš ovo, ali odveć smo se navikli na to da ona unosi nove trendove u srpsku estradu.

(M. B.)

Spot će verovatno imati oznaku 18+ i neće biti preporučljiv za osobe sa slabim srcem



Bog voli JK

JK je izbacila tri reklamna spota. U jednom od njih je okrenuta leđima, gola i sa istetoviranim krstom na leđima, na kome piše „God Loves JK“ (Bog voli JK), dok ona đuska sa igračicama.

Poruka za one koji je ne vole!

Jelenin PR Zoran Birtašević za Kurir otkriva poentu spota:
- Reklamna kampanja po mnogo čemu je kontroverzna, ali s jasnom porukom. U jednoj od tri reklame Jelena se igra religijskim motivima i simbolično nosi krst svoje slave i imena na leđima. U reklami koja je izazvala najviše komentara Jelena pravi jasnu aluziju na to šta će njen novi album uraditi onima koji je vole, ali i onima koji je ne vole. Da ne dođe do zabune, Jelena u spotu koristi maketu mozga.

(I. C.)

Krvavo: Karleuša iseckala mozak u blenderu! Izvor: Youtube