Renomirani britanski finansijski magazin „The Banker“ je početkom decembra na svečanoj ceremoniji održanoj u Londonu, sedamnaestu godinu zaredom dodelio nagrade najboljim bankama na starom kontinentu.
Pored mnogobrojnih finansijskih pokazatelja prilikom izbora “Banke godine”, članovi stručnog žirija su se posebno fokusirali na strategiju koja je bila pokretač finansijskog rasta i izvanrednih rezultata, vodeći računa i o podršci kompanije u prevazilaženju regulatornih, konkurentskih i ekonomskih prepreka. Pored toga, uzimajući u obzir digitalno doba u kojem živimo i radimo, strategija digitalizacije, upotreba novih tehnologija i koristi koje su kreirane za klijente u ovom segmentu, predstavljali su takođe neke od ključnih faktora prilikom donošenja odluke o najboljima u branši.
UniCredit Banka Srbija je tokom prethodne godine uspela da dodatno učvrsti svoju poziciju lidera u Srbiji. Ostvaren je rast poslovanja, kako u okviru sektora poslovanja sa stanovništvom, tako i u okviru sektora korporativnog i investicionog bankarstva, značajno je unapređena efikasnost poslovnih procesa i nivo zadovoljstva klijenata, kao i upravljanje rizicima i fokusiranost na akviziciju klijenata. U toku 2015. godine UniCredit Banka je uvećala profit i aktivu za po 16%, klijentsku bazu za 15% zaposlivši 56 novih koleginica i kolega.
Pored toga, sledeći svoju Strategiju društveno odgovornog poslovanja, nastavila je da pruža podršku rešavanju pitanja od ključnog značaja, kao i različitim inicijativama od izuzetne važnosti u lokalnim zajednicama. Sve ovo je dodatno doprinelo da UniCredit Banka nastavi da potvrđuje status društveno odgovornog građanina.
Angažovanje i doprinos UniCredit Banke u oblasti razvoja lokalnih zajednica, unapređenja životne sredine i društveno odgovornog poslovanja prepoznati su na evropskom nivou od strane prestižnog nagradnog programa i najvećeg međusektorskog poslovnog takmičenja u Evropi - European Business Awards. Tako je na svečanoj ceremoniji organizovanoj u decembru u Zagrebu, UniCredit Banka, kao kompanija usmerena ka inovacijama, uspehu i etičkom poslovanju, proglašena za Nacionalnog šampiona u kategoriji održivog poslovanja.
Bitno je istaći da kategorija za koju je UniCredit Banci dodeljena nagrada prepoznaje kompanije kojima su klijenti, zaposleni, životna sredina i lokalna zajednica u fokusu poslovanja, ističući kompanije koje kontinuirano sprovode i unapređuju aktivnosti u okviru društveno odgovornog poslovanja.
Svoje aktivnosti u domenu unapređenja lokalne zajednice i društveno odgovornog poslovanja, UniCredit Banka je krunisala ulaskom na listu prvog nacionalnog Indeksa odgovornog poslovanja, istraživanja koji ne samo da je prvi put sprovedeno u Srbiji, već i u čitavom regionu. Ukupno 20 kompanija je uspelo da zadovolji veoma stroge kriterijume tako da su one nagrađene i promovisane kao primeri dobre prakse.
Sva ova priznanja su zapravo obaveza da banka nastavi putem koji je započela pre 15 godina, a to je da zahvaljujući odličnom poslovanju reinvestira deo ostvarenog profita za unapređenje uslova života u zajednicama u kojima posluje.