Top
Direktor Radija S otkriva ključ uspeha svoje kompanije: U Srbiji smo zadržali lidersku poziciju!
Predrag Anđelković, vlasnik i direktor „Smedia“, zadovoljan je rezultatima svoje kompanije, u čijem sistemu posluju četiri najslušanije radio-stanice - Radio S1, S2, S3 i S4. Sumirajući utiske o godini koja je na izmaku, Anđelković je izjavio za Kurir da će njihovi slušaoci i u 2017. moći da uživaju u projektima kao što su „Pet veličanstvenih“ i „Zvezde pevaju zvezde“.
- S obzirom na to kakva je situacija u medijima i kako se stvari brzo menjaju, mi smo prezadovoljni rezultatima. Imali smo cilj za ovu godinu da se proširimo na region i to smo uspeli. Otvorili smo dve radio-stanice u Crnoj Gori - jednu nacionalnu i jednu regionalnu. U Srbiji smo zadržali lidersku poziciju sa šerom identičnim kao prošle godine, a privodimo kraju i pregovore za otvaranje nacionalne stanice u BIH. Smatramo velikim uspehom i to što je 70 odsto naših prihoda od direktnih klijenata, a trenutno ih imamo oko 500. Oglašavanja preko agencija kod nas ima u malom broju jer mi klijentima nudimo odlične uslove i u tome agencije ne mogu da nam pariraju - priča Anđelković.
Planovi za iduću godinu su veliki.
- Moramo da uskladimo naše poslovanje u celom regionu, odnosno želja nam je da centrala u Beogradu radi 80 odsto stvari i to je dosta izazovno. Bavićemo se više video-materijalom, kao što su „Pet veličanstvenih“ i „Zvezde pevaju zvezde“. Cilj nam je da pozicioniramo Radio S kao entertejment brend na nivou regiona sa svojim podbrendovima, a plasiraćemo i mnogo muzičkih plejlista koje će pružiti podršku našoj osnovnoj delatnosti - rekao je Anđelković.
Planovi za iduću godinu su veliki.
- Moramo da uskladimo naše poslovanje u celom regionu, odnosno želja nam je da centrala u Beogradu radi 80 odsto stvari i to je dosta izazovno. Bavićemo se više video-materijalom, kao što su „Pet veličanstvenih“ i „Zvezde pevaju zvezde“. Cilj nam je da pozicioniramo Radio S kao entertejment brend na nivou regiona sa svojim podbrendovima, a plasiraćemo i mnogo muzičkih plejlista koje će pružiti podršku našoj osnovnoj delatnosti - rekao je Anđelković.
Dosadašnja praksa
KONZERVATIVNIJI OD DRUGIH
Naša ideja nije da neku pesmu koja je skoro izašla odmah puštamo na radiju, nego da sačekamo da vidimo da li će to zaživeti, pa onda emitujemo. U vezi s tim smo konzervativniji od drugih radio-stanica, a pokazalo se da nam tako odlično ide - zaključio je Anđelković.