Srpski automobilista u Americi vozi za Lamborgini jednu od najprestižnijih trka na svetu
Srpski automobilista Miloš Pavlović, vozač Lamborginija i takmičar u ekipi "Grasser racing", večeras od 20.30 sati po srednjeevropskom vremenu voziće čuvenu 24-časovnu trku izdržljivosti "Rolex 24 at Daytona".
Miloš Pavlvoić vozi kao član posade u automobilu "Lamborghini Huracan GTD" sa startnim brojem 61, koja se za trku kvalifikovala na 11. poziciji u okviru GTD klase, u kojoj vozi 27 posada. Na trci će se pojaviti ukupno 55 automobila, koji će biti podeljeni u četiri klase.
NA GRANICI MOGUĆEG Pogledajte koliko je pređenih kilometara iza igrača Zvezde samo u januaru VIDEO
"Velika mi je čast što se nalazim na ovoj trci i što sam deo velikog tima kakav je "Grasser". Uradićemo sve što je u našoj moći kako bismo ostvarili cilj, rekao je srpski automobilista.
Uz trku "24 časa Le Mana", trka u Dajtoni je jedna od najpoznatijih i najprestižnijih trka izdržljivosti na svetu, a uz 500 milja Indijanapolisa i 500 milja Dajtone na ovalnoj stazi, spada među najčuvenije u Sjedinjenim Američkim Državama.
Trka se može pratiti na zvaničnom linku organizatora takmi~enja:http://imsatv.imsa.com
Miloš Pavlović, rođen je 8. oktobra 1982. u Beogradu, a automobilizmom se bavi od 1991. godine, kada je učestvovao u karting šampionatu Jugoslavije. U kartingu je osvojio dve titule u SFRJ, a bio je i regionalni šampion Italije i vicešampion Evrope. U Japanu je 1996. godine postao pobednik Svetskog kupa "Trofej Ayrton Senna" u karting klasi "Formula A". Prošao je sve značajne niže kategorije jednoseda, a titule je osvajao u Italijanskoj Formuli 3, 2002. godine i "Nissan light" svetskom šampionatu 2004. godine.
Osvojio je treće mesto u "Renault World Series 3.5" šampionatu 2007. godine, a potom se takmičio u "predvorju" Formule 1, GP2 seriji. U 2014. godini, takmičio se u "Blancpain Lamborghini Super Trofeo šampionatu", u kojem je osvojio titulu evropskog i svetskog prvaka. U 2015. godini postao je fabrički vozač Lamborginija i tu dužnost obavlja i danas.
Jedini je automobilista sa Balkana i među retkima u Istočnoj Evropi, koji je nosilac "superlicence" koja mu omogućava vožnju bolida Formule 1.