U svetu se u industriji filmova za odrasle vrte milione, a kod nas glumci snimaju da bi uzeli koji dinar i preživeli do kraja meseca, kaže Mladen Đorđević
- Roko je veoma iskren pred kamerom, što je najveći kvalitet ovog filma. Njegova iskrenost ide dotle da povremeno dovodi u pitanje i sopstveni mit. U ovom dokumentarcu saznajemo mnoge zanimljive stvari: o počecima njegove karijere, odnosima s porodicom, surovim odnosima u svetu šou-biznisa - kaže Mladen.
I on kao reditelj napravio je sličan dokumentarac „Made in Serbia“, koji prikazuje kako nastaju porno-filmovi u Srbiji.
- Moj film prati jedan drugačiji milje kojim sam se kasnije bavio i u „Životu i smrti porno-bande“. Akteri mog dokumentarca su ljudi koji nisi ušli u snimanje porno-filmova da bi postali zvezde i napravili karijeru, već da bi uzeli koji dinar i preživeli do kraja meseca. Zato je „Made in Serbia“ u estetskom smislu prljaviji i siroviji, sa mnogo ekstremnijim oscilacijama između smeha i suza.
Reditelj se ne slaže s našim zapažanjem da se porno-glumci danas tretiraju jednako kao i filmski.
- Ne bih išao toliko daleko da izjednačavam porno-glumce i glumce iz regularnih filmova. Reč je ipak o različitim naporima na putu građenja lika - kroz osmeh će Đorđević.
Nakon što se završi Fest, jedan od domaćih reditelja čija ostvarenja razbijaju tabue kreće da snima svoj novi igrani film.
- U novom filmu „Ilijin povratak“ videćemo spoj socijalne drame (sa elementima komedije) i horora. Dakle, horor koji svoju energiju crpi iz naše aktuelne stvarnosti. Glavni junaci su bivši radnici propalih fabrika, koji, ostavši bez posla, počinju kao grupica da se okupljaju i udaljavaju od stvarnosti depresivnog, umirućeg gradića, tonući postepeno u neku vrstu psihoze. Pre toga me čeka završetak snimanja filma i serije „Gastarbajterske priče“ - zaključuje Đorđević.
O seriji „Ubice mog oca“
POVRATAK KRIMIĆA NA VELIKA VRATA
Mladen Đorđević drugar je iz školske klupe Nataše Drakulić, scenaristkinje hit serije „Ubice mog oca“.
- Mislim da je serija značajna jer će se, prema mojoj proceni, pokazati da je uvela srpski krimić na televiziju, i to na velika vrata. Mislim da Nataša i reditelj serije Gaga Antonijević treba da idu u pravcu pronalaženja specifičnog ključa (pristupa) za srpski krimić, a rešenje je, kao i uvek, da što više konsultuju stvarnost oko nas, pritom mislim na poslednje dve-tri decenije. To bi bio moj savet.
LJUBOMIR RADANOV