Žene su bile (uspešne) urednice vodećih erotskih i porno magazina u Jugoslaviji. Ipak, danas se mnogi rukovode geslom „bolje kliknuti nego čitati“
ZAŠTO SE PLEJBOJ U SRBIJI NIJE PRIMIO
Pre šezdeset i četiri godine u Americi je Hju Hefner, nekadašnji razvodnik u bioskopu, vlastitom investicijom od samo 600 dolara pokrenuo časopis Plejboj, da bi se ubrzo obogatio ispunjavanjem klimakteričnih trenutaka nezadovoljnih muškaraca iluzijom o nesebičnoj, pristupačnoj ženi, koja ih u realnom životu ne bi ni pogledala. Ističem to zato što Plejboj nisu kupovali samo biznismeni. Kad je slavio 25 godina izlaženja svoga lista, proslavljeni proizvođač muških snova napisao je u uvodniku: „Kad sam pre četvrt veka zamislio ovaj mesečnik, ni slutio nisam da će on postati jedan od najvažnijih, najimitiranijih, najuticajnijih, ali i najkontroverznijih poduhvata dvadesetog veka.“
Zanimljiva je i činjenica da se na srpskom tržištu, za razliku od, na primer, hrvatskog, Plejbojev pelcer nije uspešno primio.
Vodeći intervjui, pogotovo s političarima, nisu bili dovoljno provokativni. Intervju koji je za prvi broj srpskog Plejboja dao tadašnji premijer Zoran Živković mogao je da bude objavljen u svakom drugom nedeljniku, ali zato u Hrvatskoj! Kad je Stjepan Stipe Mesić postao predsednik ove zemlje, novinar Plejboja ga je upitao: „Gospodine predsjedniče, kakve pi... više volite, obrijane ili dlakave?“
POGLEDAJTE BONUS VIDEO: