LUDO I BRZO: Srpski alfisti testirali famoznu "đuliju"!

Nikola Filipović ARCS

Ko može najbolje da oceni novi Alfa Romeo model, ako ne oni koji su istinski zaljubljenici u ovaj brend? Članovi Alfa Romeo kluba Srbije dobili su ekskluzivno pravo da testiraju "đuliju", najnoviju sportsku limuzinu legendarnog italijanskog proizvođača.

Nestrpljivu ekipu srpskih alfista čekale su dve "đulije" 2.2 Multijet II od 180 ks, sa 8-stepenim automatskim menjacem ZF8. Ona do "stotke" ubrzava sa veoma pristojnih sedam sekundi. Ali to su samo brojke koje je malo ko isprobao u praksi. Niko nije znao šta tačno može da očekuje jer je ovo bila prva prilika da se provoza najnoviji Alfin sedan, koji je već postao planetarni hit i dobio nekoliko prestižnih nagrada.

Veoma brzo je postalo jasno da je kompanija Alfa Romeo uspela da napravi ono što je i htela - pravog takmaca "mercedesu" C klasi i BMW seriji 3. Dakle, svako od prisutnih je seo u u "đuliju", startovao motor i pritisnuo papučicu gasa. Onda je ona počela da grize asfalt.

Nikola Filipović ARCS 
Foto: Nikola Filipović/ARCS

- Oduševljen sam, do sada sam samo sedeo u "đuliji", a posle vožnje mogu da kažem da je potpuno ispunila moja očekivanja. Motor, ležanje, menjač...perfektno. Iznenadio sam se kako lako ubrzava i tek pogledom na brzinometar postajete svesni da je zaista moćna. Konačno i Alfin model sa zadnjim pogonom - kaže dugogodišnji član ARCS Boško Nikolić.

Nikola Filipović ARCS 
Foto: Nikola Filipović/ARCS

Slično mišljenje ima još alfista Tomo Božičković:

- Apsolutno je sve na svom mestu, i ono što je najbitnije od svega, neverovatno je jednostavno za korišćenje. Sve ima smisla. Interijer je prelepo osmišljen, korišceni su kvalitetni materijali, sve deluje dugotrajno, mesta ima sasvim dovoljno i napred i na zadnjoj klupi. Pogotovo mi se dopada osećaj ušuškanosti, osećate se veoma sigurno iza volana. Lično, moj omiljeni mod za vožnju je dinamik, koji ovu neverovatno udobnu limuzinu pretvara u nešto neverovatno... Ja sam i dalje u šoku da samo jedno dugme može da promeni auto u ono za čime svi težimo... Za pravim rasnim Alfa Romeo automobilom. Ogibljenje postaje kruće, počinjete da osećate neravnine, volan je daleko direktniji i teži, odziv na gas je instantan i auto se vrti do 5000 obrtaja sa zadovoljstvom. "Đulija" je ostavila toliko veliki utisak na mene da jednostavno se nadam da ću ga kad-tad imati.

Tomo Božičković ARCS 
Foto: Tomo Božičković/ARCS