RECEPT ZA PRIVLAČENJE BIRAČA: Kako je Beli postao čarobnjak

Printscreen

Preletačević se odeva i ponaša kao likovi iz popularne kulture, ocenjuju stručnjaci i tvrde da nipošto nije amater koji je zapalio internet

Ako u političkom smislu i deluje neozbiljno, Ljubiša Preletačević Beli, prema oceni IT stručnjaka, nipošto nije „amater koji je zapalio internet“, već vodi najozbiljniju predsedničku internet kampanju, koja ga je i lansirala.

- Iza njega stoji mašinerija profesionalaca sa ozbiljnim marketinškim i IT znanjima. Bez uloženog novca razvalili su na internetu, tačno znaju koju ciljnu grupu gađaju. Na netu nam promiču silne slike, a pogled se zaustavlja na upadljivo drugačijem i pažnja se usmerava ka tome, a u moru informacija „kačimo“ se na ono što nam je iz (ne)poznatog razloga zanimljivo. Zato je Beli obučen u belo, vizuelno se razlikuje od ostalih, i koristi elemente popularne kulture.

(KURIR TV) POTPUNA FEJSBUK SENZACIJA: Preletačević napravio REKORD koji nikome nije pošao za rukom!

Facebook 

Vojislav Šešelj
Umešan na Tviteru

Aktivan je na Tviteru, gde umešno izaziva reakcije, komentare, ne ostavlja ravnodušnim. Aktivirali su se i njegovi saradnici poput Vjerice Radete, Zorana Krasića.
Facebook 

Nenad Čanak
Emisija na Fejsbuku

Na Fejsbuk stranici Liga socijaldemokrata Vojvodine ima svoju emisiju od 45 minuta, gde se kandidat Nenad Čanak obraća građanima, odgovara na njihova pitanja.
Facebook 

Boško Obradović
Filmovi i Dveriliks

Dveri imaju čitav serijal filmova u kojima Boško Obradović govori o društveno političkim problemima. Osnovali su i stranicu koja se bavi istražuvanjem korupcije - Dveriliks.

Facebook 

Aleksandar Vučić
Protivnici mu pomažu

Ozbiljna i profesionalna internet kampanja. Jedini ima aplikaciju. Zanimljivo je da prvo na društvenim mrežama objavi spot, skrene pažnju, izazove komentare. Veliki značaj mu daju upravo oni koji su „protiv“, ali u krajnjem ishodu oni u stvari pomažu popularizaciji i ogromnoj vidljivosti Vučićevih poruka.
Facebook 

Vuk Jeremić
Iskakao, pa preterao

Prvi je krenuo u reklamiranje na internetu, snažno, što je izazvalo čak i kontraefekat jer je kritikovan da je preterao, „iskakao“ je odasvud. Kampanja mu je knjiška, ispeglana, nema specifičnosti kojima bi privukao neopredeljene.

Saša Janković
Ispeglana kampanja

Dosta se oslanja na reklamu, koja je ispeglana, na društvenim mrežama i na aktivizam pristalica, za razliku od Jeremića, iza koga stoji ozbiljna, profesionalna mašinerija.


Biljana Bojić