VIŠE OD DVA MILIONA GLEDALACA KURIR TELEVIZIJE: Rekordna gledanost izbornog programa!

Printscreen

Specijalne online emisije Kurir TV u izbornoj noći i večeri nakon predsedničkih izbora privukle su više od dva miliona gledalaca!

Izborni program Kurir TV plasiran je paralelno na tri različite platforme: sajtu Kurir.rs, Facebook i Youtube live strimu, a prenosile su ga i četiri regionalne TV stanice.Ovim je projekat Kurir TV potvrdio najviše domete kvaliteta u medijima u Srbiji i dostigao rekordnu gledanost sadržaja!

Printscreen 

Gledaoci Kurir TV su imali priliku da u šestočasovnom živom online programu prvi saznaju kako je protekao finiš političke borbe za mesto šefa države, čuju i vide uključenja reportera Kurira iz šest izbornih štabova predsedničkih kandidata, kao i eminentne goste u dva studija.
Printscreen 

Gosti u studiju Kurira kod Ratka Femića i Vladimira Đorđevića u noći izbora bili su Zorana Mihajlović, Zoran Živković, Dijana Vukomanović, Predrag Marković, Voja Žanetić....

Mimo izbornog online tv programa, izbore je na sajtu kurir.rs tokom izbornog dana i noći pratilo više od 2 miliona ljudi dok je naš sajt imao skoro 5,5 miliona otvorenih stranica!
Printscreen 


Zajedničkim radom tima štampanog i web izdanja Kurira i ekipe video produkcije ovaj izborni tv format Adra Media Grupe, plasiran je prvi put u noći američkih predsedničkih izbora, a još jednom dobio je potvrdu svog kvaliteta u kreiranju digitalnog video sadržaja.

POGLEDAJTE POSTIZBORNI PROGRAM "SRBIJA JE IZABRALA"