Prva vožnja
UDAR GROMA DRUGI PUT: Kurir u Frankfurtu na vožnji nove INSIGNIJE GRAND SPORT!
Promene su ogromne. Osim vrhunskog dizajna, greške s prošlog modela su ispravljene, motori novi, a zabava veća
Nova „munja“ puca od snage. Reporteri Kurira odlično se poznaju s „Opelovim“ glavnim stratezima, pa znamo zašto su“ insigniji 2“ u ime dodali „grand sport“. U Riselshajmu su sigurni u moć novog modela. Istorija počinje drugi put.
U garaži frankfurtskog aerodroma pedesetak moćnih mašina i hiljade „konja“. Krećemo u prvu vožnju. Odmah postaje jasno da su promene velike. „Insignija grand sport“ mekše leži na asfaltu, ali su pojačane i komande servo-uređaja. Nalazimo se za komandama raskošnih kočija.
Ovo je, logično, najbolji „opel“ dosad napravljen. Kvalitetom i performansama „grebe“ po savršenstvu i kuca na vrata premijum klase. Seli smo za najjači model 2,0 turbo-benzinac sa čak 265 KS. Moć vozača je ogromna, jer je, uz snagu, i stabilnost snažan faktor. Velikom brzinom izlazimo iz nekoliko krivina, bez potrebe za korekcijom volana, a onda stižemo na auto-ban.
U garaži frankfurtskog aerodroma pedesetak moćnih mašina i hiljade „konja“. Krećemo u prvu vožnju. Odmah postaje jasno da su promene velike. „Insignija grand sport“ mekše leži na asfaltu, ali su pojačane i komande servo-uređaja. Nalazimo se za komandama raskošnih kočija.
Ovo je, logično, najbolji „opel“ dosad napravljen. Kvalitetom i performansama „grebe“ po savršenstvu i kuca na vrata premijum klase. Seli smo za najjači model 2,0 turbo-benzinac sa čak 265 KS. Moć vozača je ogromna, jer je, uz snagu, i stabilnost snažan faktor. Velikom brzinom izlazimo iz nekoliko krivina, bez potrebe za korekcijom volana, a onda stižemo na auto-ban.
Foto: Opel
Nema gužve na putu, ali nema ni ograničenja brzine - „Danke, Dojčland“. Pun gas i začas jurimo 200 na sat. Ova brzina prija „insigniji“, ali uz jak tempo potrošnja premašuje 12 litara. Još jedna promena je velika. Osmobrzinski menjač (uz najjače verzije) sada savršeno radi posao. Našoj moćnoj „munji“ našli smo samo jednu zamerku. Zvučna izolacija je toliko jaka, pa je zvuk pri velikim obrtajima sterilan. To ne traže vlasnici modela sa 265 KS.
Foto: Opel
„Insignija 2“ je lakša - 175 kg u proseku, što je veoma bitno za performanse. Dugačka je 490 cm, pozadi ima više mesta, ali je gepek za nijansu smanjen na 490 litara.
Što se dizajna tiče, kreativci su dostigli zenit. Prednji deo je nov, s agresivnim svetlima i „matrix LED“ lampama (top-modeli) i automatski prate saobraćaj. Silueta je niža, što daje sportski momenat, dok zadnji deo veoma podseća na BMW.
Foto: Opel
Kada je reč o novim sistemima, „insignija“ je dostigla savršenstvo. Na spisku su pomoć pri držanju trake, kočenje u slučaju nužde, kamera koja pokriva 360 stepeni, sedišta sa AGR sertifikatom, multimedijalni sistem „Inteli link“ i „Opel on star“.
Foto: Opel
Cena u Srbiji od 20.080 evra takođe je faktor uspeha.
Mladen Radulović