Test: „Munja“ po dizajnu s konkursa Adamyourself

MILICIN ADAM: Vozili smo pobednički "opel"!

„Opel“ se hvali da „adam“ može da se personalizuje na bezbroj načina. Zato je organizovao konkurs, na kojem je pobedila Milica Marjanović iz Beograda

„Opel“ - kolica sa hiljadu lica! To je „adam“, koji s punim pravom nosi ime osnivača fabrike sa znakom munje Adama Opela.

Autfit ovog „momka“ je smrt za žene, ali ne samo zbog vidljivih aduta. On ima još jedan raskošan talenat - može se prilagoditi svakom ukusu. „Opel“ je davno poručio da ovaj model može da se personalizuje na bezbroj načina, a kako bi to dokazao organizovao je konkurs Adamyourself, na kojem je pobedila Milica Marjanović iz Beograda!

Po njenim prohtevima napravljen je „adam“, koji smo prošle nedelje vozili na testu Kurira! U oči odmah padaju vrhunske felne s gumom profila 225/35. Sem toga što su vizuelno pun pogodak, Milica je ovim pneumaticima, svesno ili nesvesno, odredila karakter vozila. Na nemačko čvrsto oslanjanje, ova „obuća“ donela je direktnu vezu sa asfaltom, ali, s druge strane, i „obaveštenje“ putnicima o najmanjim neravninama na asfaltu, što se mnogima neće svideti!

Ipak, stabilnost u krivinama je vrhunska, što se samo nadovezuje na veoma precizan volan. „Adam“ je predvidiv u oštrim manevrima, a krivine pegla ko od šale. Zbog svega toga šteta je što je u ovaj model „opel“ ugradio 1,2 agregat od samo 70 konjskih snaga. Jake performanse „adama“ mogle su, uz ovu kombinaciju, da dođu do punog izražaja.

Enterijerom dominira crvena boja, koja se odlično uklopila u sjajan dizajn drečavocrvene instrument-table. Volan je masivan i odlično leži u rukama. Ponuda prostora na prednjim sedištima je odlična, tako da visoki vozači lako nalaze idealan položaj. Međutim, kad se sedište pomeri pozadi, na zadnjoj klupi gotovo da nema nimalo mesta. Mali je i prtljažnik sa 170 litara.

Međutim, ono što je najbolje je osećaj za volanom. „Adam“ i te kako poseduje faktor „uživanje u vožnji“, pa vas zadovoljstvo prati na svakom kilometru. Verovatno je i zato, uz odličan dizajn, skuplji oko 2.000 evra u proseku u odnosu na „korsu“.

Personalizacija
Za sve ukuse

Ne postoji ukus koji „adam“ ne može da pogodi. Četiri osnovne boje - crna, kakao, purpurna i bela, u kombinaciji sa 15 različito dizajniranih sedišta, uz veliki izbor materijala i boja. To je tek početak - na spisku je 19 kompleta ukrasnih panela za enterijer i vrata, među njima 11 u bojama karoserije, a osam je presvučeno folijom sa ukrasnim uzorcima... Nikako se ne sme zaboraviti na ambijentalno osvetljenje sa osam boja i, naročito, krov „starlajt“ sa 63 LED u kabini, koji prave kulisu zvezdanog neba.