Prosečan vlasnik A klase je mlađi čak 13 godina u odnosu na vozača prethodnog modela. Porodicu čine A i B klasa, zatim GLA, GLA i „CLA šuting brejk“
„Mercedes-Benc“ ostvario je svoju šestu rekordnu godinu zaredom, a prvi put prodao je dva miliona putničkih automobila tokom jedne godine! Veliku ulogu u ovom pohodu odigrala je globalno uspešna gama porodičnih kompaktnih automobila, koja obuhvata A i B klasu, zatim GLA, CLA i „CLA šuting brejk“!
„Mercedes“ ima i nove velike planove za svoje kompaktne automobile, navedeno je u Budimpešti, gde su novinari iz Srbije i Crne Gore imali priliku da se upoznaju s restilizovanim modelom GLA, ali i da se ponovo podsete aduta postojeće game kompaktnih vozila.
„Mercedes“ ima i nove velike planove za svoje kompaktne automobile, navedeno je u Budimpešti, gde su novinari iz Srbije i Crne Gore imali priliku da se upoznaju s restilizovanim modelom GLA, ali i da se ponovo podsete aduta postojeće game kompaktnih vozila.
Podmlađivanje porodice je ključni faktor koji stoji iza uspeha, objašnjava Dr Diter Ceče, šef „Mercedesa“.
- Mislim da postoje četiri glavna razloga za uspeh: varijabilnost, uživanje u vožnji, inovacije i naš sofisticirani dizajn. Nijedan drugi premijum proizvođač nema tako širok spektar kompaktnih automobila. To su pet varijanti eksterijera, pogon na prednje ili sve točkove, raznovrsni menjači, čitav niz benzinskih i dizel motora, električni ili prirodni gas kao opcija... Kompaktni modeli se već isporučuju kupcima u 170 zemaljaširom sveta - poručio je Ceče.
- Mislim da postoje četiri glavna razloga za uspeh: varijabilnost, uživanje u vožnji, inovacije i naš sofisticirani dizajn. Nijedan drugi premijum proizvođač nema tako širok spektar kompaktnih automobila. To su pet varijanti eksterijera, pogon na prednje ili sve točkove, raznovrsni menjači, čitav niz benzinskih i dizel motora, električni ili prirodni gas kao opcija... Kompaktni modeli se već isporučuju kupcima u 170 zemaljaširom sveta - poručio je Ceče.
„Mercedes“ je fanove pronašao u mlađoj populaciji. Od pojavljivanja novog modela, prosečan vlasnik A klase je čak 13 godina mlađi u odnosu na vozača prethodnog modela.