PRESTIŽNO: Magazin ELLE okupio najuticajnije dame

Jovana Tomašević

Najprodavaniji modni magazin na svetu još jednom je pokazao da su njegovi događaji najvažniji u modnom i društvenom kalendaru srpske prestonice

Jovana Tomašević 
foto: Jovana Tomašević

U prelepom ambijentu restorana Square u hotelu Square Nine u utorak, 13. juna, tradicionalno je održan treći ELLE Fashion Dinner. Ova glamurozna večera okupila je pripadnice beogradske modne, biznis, kulturne i društvene elite. Specijalna gošća bila je ambasadorka Izraela Alona Fisher Kamm.

Jovana Tomašević 
foto: Jovana Tomašević

Prvi put u okviru ELLE Fashion večere održan je i ELLE Talk, u okviru kojeg su damama predstavljeni najnoviji svetski trendovi iz sveta nege kose, lica, make-upa, modnih trendova, ali i tehnika ličnog razvoja. Glavna i odgovorna urednica ELLE magazina bila je moderator panela čiji su učesnici bili: Nevenka Dokmanović, Branislava Kostić, Ana Ostojić, Jasmina Stojanović i Marcello Mura.


Nakon panela koji je održan na piazzeti hotela, dame su prešle u restoran prelepo dekorisan u duhu francuske rivijere s cvetnim aranžmanima studija Bloom dizajn.

Jovana Tomašević 
foto: Jovana Tomašević

ELLE Talk je organizovan pod okriljem kampanje She‘s Mercedes, a gošće su se potom obradovale i Wish jewelry narukvicama, kao i poklonu od „Mercedesa“. ELLE Fashion Dinner podržao je i čuveni multibrend koncept store Fashion & Friends, koji je za tu priliku u saradnji s modnom urednicom ELLE Anom Ostojić stilizovao manekenke u skladu s modnom temom večeri: French Riviera Chic, izabravši brendove Liu Jo i Guess. Najsrećnija dama na poklon je dobila Guess tašnu na kraju večeri.


Dame su do kasno u noć uživale u ukusnim delicijama pripremljenim posebno za ovaj događaj, dok se za muzički deo pobrinuo sjajan bend 1Plus2Trio.


Na odlasku su dame sačekali pokloni Fashion & Friendsa, Vinarije „Zvonko Bogdan“ i preparati za negu kose L‘Oréal Professional.

Jovana Tomašević 
foto: Jovana Tomašević

ELLE je iznova doneo duh svetske metropole u Beograd i želeo da podstakne dame na međusobnu saradnju i osnaživanje. Najprodavaniji modni magazin na svetu još jednom je pokazao da su njegovi događaji nezaobilazni u modnom i društvenom svetu.

Kurir / E.K.