Pre samo dva meseca, guverner Portorika, Rikardo Roselo, proglasio je državni bankrot u želji da restruktuiše dug od 70 milijardi dolara.
Međutim, izveštaji su otkrili da je globalni hit "Despasito" Luisa Fonsija i Dedija Jenkija podigao zanimanje za zemlju u kojoj su mega zvezde rođene.
Turističko zanimanje za Portoriko je poraslo za 45 posto otkad je pesma počela da se sluša širom sveta.
Kako je došlo do toga? Samo fraza "Ovako to radimo u Portoriku“ i snimanje spota na različitim spektakularnim lokacijama je pomoglo.
Kako se navodi u tekstu, turistički operatori širom Portorika su počeli da uvrštavaju lokacije iz spota u svoje ture, kao što su Klub la Faktoria u Starom San Huanu i La Perla sektoru.
Kada je čuo vesti, Luis Fonsi je reagovao na Instagramu napisavši: "Kakvo je zadovoljstvo čitati ovo u internacionalnim medijima. Portoriko je pravi protagonista i u pesmi i u videu".
On se takođe zahvahio Jenkiju, Zulejki Riveri (Mis univerzuma 2006.) i direktoru Elastic People Karlosu Perezu.
Kurir.rs/b92, Foto: Printscreen