OTKRIVAMO

ĆELAVI I MRŠAVI: Strogi zahtevi za glumce od reditelja Fantoma iz opere

Dragana Udovičić, Privatna Arhiva, Vladimir Šporčić

Slaven Došlo ofarbao se u plavo, dok je Nikola Bulatović, koji igra Fantoma, bez kose. Objavljene su i skice kostima, od kojih se ledi krv u žilama


Mjuzikl britanskog kompozitora Endrua Lojda Vebera „Fantom iz opere“ 7. oktobra stiže na scenu Pozorišta na Terazijama.


Leto predstavlja pauzu za pozorišne umetnike, ali ne i za učesnike ovog spektakla, koji su radikalno promenili vizuelni identitet.


Na zvaničnoj Fejsbuk stranici pozorišta mogu se videti razne pripreme glumaca, kao i fotografija na kojoj je Nikola Bulatović bez kose (Nikola igra Fantoma u alternaciji sa Slobodanom Stefanovićem, op. aut.), a pažnju publike privukla je i promena imidža Slavena Došla. Mladi glumac se ofarbao u plavo, a kosu je skratio i Dušan Kaličanin. Jezivi i šokantni su i snimci kostima na kojima muškarci izgledaju kao leševi. Da li je to deo koncepta, pitali smo reditelja Juga Radivojevića.

- Glumci su na letnjoj pauzi i mogu da rade do septembra šta im je volja - rekao je Jug Radivojević za Kurir.


Na našu konstataciju da se glumci žale da su dobili naređenje da moraju da smršaju i izgledaju kao leševi, reditelj se samo nasmejao:

- Nisam bio baš tako rigorozan. Glumci moraju da budu u dobroj formi.


„Fantom iz opere‘‘ važi za najpopularniji i najkompleksniji mjuzikl u celini, pa je dobijanje licence za njegovo izvođenje istinsko priznanje za svako pozorište i čekali smo je 30 godina.

Damir Dervišagić 
foto: Damir Dervišagić

Uloga Fantoma poverena je Slobodanu Stefanoviću, koji kaže da na sceni ništa neće izgledati kao što se čini na prvi pogled.

- Fantom će biti unakažen jer tako zahteva licenca. Nikola samo ima periku. Skice kostima samo izgledaju jezivo i neće to baš tako biti na sceni - poručuje Stefanović.


I Slaven Došlo tvrdi da se nije ofarbao zbog Fantoma.


Za ženske uloge nije bilo tako rigoroznih zahteva, a kostimi su lepršavi i glamurozni.


Kurir / Ljubomir Radanov

Foto: Dragana Udovičić, Privatna arhiva, Vladimir Šporčić