Na salon automobila u Frankfurt stiže najbrža „insignija“

OPEL PROBUDIO ZVER: GSI munja oživela legendu!

Olakšana karoserija, turbo-motori, smanjeno trenje i osmostepena automatska transmisija učinili su da novi model bude brži na Nirburgringu od prošle „insignije OPC“

Oštrija, preciznija i efikasnija! Nova „opel insignija GSi“ je sportski sedan za one koji žele nešto drugačije.


Fina podešavanja u skladu s tradicijom „munje“ omogućila su kreiranje najefikasnije „insignije“ do sada. Potpuno novi nivo savremenog sportskog šarma ogleda se u superiornoj stabilnosti i kao žilet oštrom i preciznom upravljanju. Novi GSi je znatno brži na krugu staze Nirburgring u odnosu na snažnije OPC verzije „insignije“ prethodne generacije - zaključuje direktor odeljenja za performanse i moto-sport Folker Štricek, posle testiranja. Jedan od razloga je taj što je GSi za 160 kilograma lakši nego OPC 2,8 V6 turbo.


Snažan atleta


Baš kao i dobar atletičar, GSi kombinuje formu i snagu. Reč je o vozačkom autu za maksimum zabave na svakoj vrsti puta. Veoma dinamično podešeno oslanjanje i odličan „grip“ u kombinaciji s pogonom na sva četiri točka obezbeđuju jedinstveno vozačko iskustvo, ali i maksimum na polju sigurnosti.

Nova osmostepena automatska transmisija može da se koristi pomoću klackalica smeštenih iza obruča upravljača. S velikim hromiranim otvorima za dovod vazduha napred i spojlerom u zadnjem delu za poboljšanu stabilnost na zadnjoj osovini, novi GSi i vizuelno opravdava performanse.


Kraće opruge spuštaju model GSi za 10 milimetara, a specijalni sportski amortizeri redukuju pomeranje karoserije na minimum. Snažni dvolitarski turbo-motor oslobađa 191 kW (260 KS) i moćan obrtni moment od 400 Njutn-metara. Pored dvolitarskog benzinskog motora, GSi će se nuditi i sa snažnim novim dizel-motorom.

Mladen Radulović


„Insignija GSi“ će imati svetsku premijeru u Frankfurtu.

33 godine GSi tradicije


„Insignija GSi“ nastavlja tradiciju „Opelovih“ sportskih automobila sa oznakom GSi. Prvi model sa ovom oznakom bila je „manta GSi“, kao i „kadet GSi“ (115 ks iz 1,8 motora) iz 1984. Samo četiri godine kasnije 2,0 DOHC 16-ventilski motor u modelu „kadet GSi 16V“ raspolagao je sa 150 KS. Prva „astra“ je bila pokretana ovim motorom, a 1993. ponuđena je alternativa u vidu 1,8 motora od 125 KS, u modelu „astra GSi“. Predstavljeno je i više generacija „korse“ u sportskom GSi izdanju, prva je bila „korsa A“ iz 1988. koju je pokretao motor od 100 KS. Ponuda je zaključena (za sada!) avgusta 2012. modelom „korsa D“.