Za razliku od većine medija na tržištu, Kurirova uređivačka politika je originalna, nezavisna, slobodna i prepoznatljiva po ekskluzivnim pričama, autentičnim svedočenjima i analizi koja podrazumeva drugi ugao. Da je to dobar put i način da Kurir bude aktuelan, a da ostane svoj, svedoče najnoviji rezultati.
U trenutku kada se ostali izdavači bore da nađu način kako da zadrže postojeći tiraž, KURIR ostvaruje značajne rezultate. U poslednjih deset dana imali smo rast prodaje dnevnih novina od 15%, poseta na sajtu KURIR.RS porasla je za 18%, što znači da ga dnevno poseti više od 2,3 miliona ljudi. Takođe, pregled video-sadržaja na sajtu veći je za 24% nego u istom periodu prošlog meseca, odnosno 36% u odnosu na isti period u julu.
Ovako dobri rezultati pokazatelj su da ekskuzivni sadržaji i nezavisna uređivačka politika Kurira ostaju provereni recept zahvaljujući kojem Kurir uživa poverenje publike i ostaje najuticajniji brend na srpskom tržištu.
Foto: Damir Dervišagić