Trio koji čine Jelica Kovačević, Saša Joksimović i Srđan Ivanović, zasenili su publiku u Krupnju premijerom urnebesne, apsurdne komedije "Isterivanje đavola iz direktora marketinga", Božidara Kneževića.
Glumci su puni radnog elana, boravili pet dana u Krupnju radeći progone za premijeru.
Igra je bila prepuna žara, energije i fantastični trio zasijao je na daskama.
Komedija apsurda je poseban žanr i nije lak za igru ali ovaj težak žanr publika je s obožavanjem gledala i propratila aplauzima.
Brilijantna energija ovog skladnog tria nas je preplavila emocijama.
Krupanjska publika kao domaćin i deo čitavog projekta koji je radjen prvo za njih a potom će premijerno predstava biti prikazana i u Beogradu, kao i u većini gradova širom Srbije.
Ova predstava je jedna velika misija za celu Srbiju jer želimo da dignemo kulturu na viši nivo i da se borimo za svest naše dece i budućih pokoljenja. Želimo da i publika van Beograda ima svoje predstave i da se na repertoarima širom Srbije stiče publika koja voli pozorište i umetnost. Ne smemo dozvoliti da naša Srbija raste samo uz medije koji propagiraju i nameću zabavu lakog karaktera. Sigurni smo da su željni pozorišta i dobrih komada i živimo da igramo za njih, željni smo i mi naše publike i podrške koja zavisi o njima.
Opština Krupanj, na čelu sa predsednikom Ivanom Isailovićem je postala centar i prva uzela stvar u svoje ruke, isproduciravši četiri pozorišne predstave u ovoj godini. Ovo bi trebao biti poduhvat i primer drugima.
(Kurir.rs)