ZAVRŠENA „FRANCUSKA NEDELJA“: Sunčani satovi za najmlađe

Promo

U organizaciji Francusko-srpske privredne komore i ove godine je u periodu od 16. do 23. novembra održana „Francuska nedelja”. Reč je o manifestaciji koja je svim ljubiteljima Francuske pružila priliku da uživaju u različitim kulturnim, edukativnim i poslovnim događajima, a najmlađima iznenađenje koje ih je sačekalo u omiljenim dvorištima.

Učenici beogradskih osnovnih škola „Mladost” i „Drinka Pavlović”, kao i mališani iz vrtića „Leptirić” dobili su jedan nesvakidašnji poklon. Naime, Francusko-srpska privredna komora im je u okviru „Francuske nedelje” poklonila sunčane satove. Iako je tema ovogodišnje manifestacije bila „Živeti u digitalnom”, Francusko-srpska privredna komora imala je za cilj da podseti na to da, iako žive u svetu digitalizacije, deca ne smeju da zaborave na igru i učenje klasičnim metodama. Kako bi motivisao decu da budu što manje ispred ekrana i odole današnjem uticaju medija i tehnologije, umetnik Strahinja Vidojević je uz njihovu pomoć oslikao ljudske sunčane satove sa motivima Francuske. Ovi satovi pomažu deci da na jako zanimljiv način nauče da broje, kao i da spoznaju koji meseci u godini postoje. Školarci pomoću njega uče da se orijentišu u prostoru i vremenu prema suncu i sopstvenoj senci.

Promo 
foto: Promo

„Naša škola se raduje svakom projektu koji unapređuje nastavu. Sunčani sat je takav nastavni sadržaj da omogućuje povezivanje terorijskih znanja sa praktičnim. Deca vole da učestvuju u svim aktivnostima vezanim za sat – oslikala su ga, a ubuduće će ga koristiti u vežbanju orijentacije u prostoru, određivanju vremena i drugim aktivnostima koje ih osposobljavaju za snalaženje u prirodi.” – istakao je Jole Bulatović, pomoćnik direktora škole „Drinka Pavlović”. Svoju zahvalnost za donaciju ljudskog sunčanog sata izrazila je i Vesna Jocic, direktorka osnovne škole „Mladost“ na Novom Beogradu, kao i Slobodanka Radlović, rukovodilac i vaspitačica vrtića „Leptirić“.

Promo 
foto: Promo

Nakon prošlogodišnjeg murala sa likom Malog princa iz istoimene knjige Antoana de Sent Egziperija, oslikanog na fasadi OŠ "Vladislav Ribnikar", ovo je još jedan poklon najmlađim ljubiteljima francuskog jezika i kulture.

„Francuska nedelja” vezuje se za treći četvrtak u novembru, dan kada se širom Francuske u restoranima i kafićima dočekuje Novi Božole, mlado francusko vino koje se pušta u prodaju odmah nakon fermentisanja. Manifestaciju ”Francuska nedelja” podržale su kompanije Schneider Electric, Sanofi, Atos, Credit Agricole, Renault, kao i medijski partneri Adria Media Group i Havas Adriatic.