Novi sportski hečbek donosi beskompromisne performanse prenesene na asfalt, preko novog usavršenog sistema zakretanja točkova
Dva slova, RS, nekima možda ne znače ništa, ali za ljubitelje automobila ona predstavljaju pozornicu iza čije se zavese kriju uživanje u vožnji i brzina, naročito ako ona stoje uz ime „megan“.
Francuzi već decenijama donose vrhunske sportske modele, pre svega u klasi hečbeka. Setimo se legendarnog „renoa 5 turbo“ ili „klija V6“. Njihov DNK u međuvremenu je poneo i „megan“, čija je aktuelna generacija pretrpela RS tretman. Brojke dovoljno govore za sebe, ispod haube se nalazi četvorocilindrična „zverka“ od 1,8 litara, koja pomoću turbopunjača oslobađa 280 KS i 390 Nm. Tu priča tek počinje jer je novi „megan RS“ prvi put u svojoj klasi opremljen sistemom zakretanja sva četiri točka „4kontrol“, koji omogućava izuzetnu agilnost prilikom prolaska kroz krivine.
RS može biti opremljen šestostepenim manuelnim menjačem, kao i EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom, takođe sa šest brzina. Vozači će moći da biraju pet modova vožnje - komfort, normal, sport, rejs (trkački) i „perso“.
Aleksandar Bečić - Foto: Reno/Promo
Kurir.rs