GRAD KAO BREND: Ceo svet prepoznaje Vranje po Bori Stankoviću
VRANJE - U velikoj sali Skupštine grada Vranja u prisustvu rukovodstva Grada, članova Gradskog veća, direktora i predstavnika gradskih i republičkih javnih ustanova i preduzeća, prezentovani su rezultati istraživanja u okviru projekta „Grad Vranje kao brend“.
Istraživanje je imalo za cilj da obezbedi ključne podatke za izgradnju brenda grada, da se utvrde vrednosti indeksa brenda kako bi se uporedile sa indeksima drugih gradova, kao i da se identifikuje stanje uslova za poslovanje investitora.
Profesor Aleksandar Dejanović sa beogradske Visoke škole modernog biznisa govorio je o najvažnijim indikatorima istraživanja.
On je sumirajući rezultate, istakao da će se prilikom brendiranja uvažavati stavovi i impresije i Vranjanaca i gostiju, koji prepoznaju Vranje kao sredinu bogatu istorijom, kulturom i tradicijom, ali i kao moderan industrijski i privredni centar.
"Apsolutno je sigurno da je Bora Stanković najvažnija refleksija Vranja i Vranjanaca i ova činjenica, takođe, mora biti jedan od stubova budućeg brendiranja grada“, rekao je Dejanović.
Istraživanju je sprovedeno od 4. oktobra do 8. novembra ove godine i u njemu je prikupljeno je 195 popunjenih upitnika stanovnika i posetilaca Vranja i 29 upitnika od strane privrednika koji posluju na teritoriji Grada.
Svi prikupljeni podaci obrađeni su primenom statističkog softvera za društvene nauke SPSS.
(Kurir.rs/T.S./Foto: T.S.)