Sve što su vozači zahtevali, stiglo je u novom modelu. Opasan dizajn i pojačane performanse osvajaju na prvi stisak gasa
„Insignija“ konačno preti iz retrovizora. To je ta njuška, to je taj „kiler luk“ (pogled ubice), koji je dosad bio rezervisan za plavo-beli propeler. Tu su i ksenoni, pa je naša „munja“ autoritet među drčnim beogradskim vozačima.
Druga generacija „Opelove“ limuzine je na testu Kurira. Imamo vrhunski agregat 2,0 dizel, koji stotku hvata munjevito, za samo 8,7 sekundi. Ne štedimo gas, a potrošnja je ispod sedam gradskih litara. Vozač sedi 30 mm niže, što samo pojačava sportski karakter. „Insignija 2“ je stabilna i agilna u gradu, a pravo uživanje sledi na auto-putu, gde smo osetili koliko je gladna kilometara.
Sve brojke idu u prilog novom modelu. Duži je za 5,5 cm (dugačak čak 4,9 m), međuosovinsko rastojanje veće je za 9,2 cm, a uz sve to auto je lakši u proseku za 175 kg. Sedi se „bahato“ u oba reda sedišta, a pozadi je čak sedam centimetara više. Vozač ima idealnu poziciju, sve tastere nalazi instinktom. Preglednost je takođe dobra, a u modelu s testa u retrovizorima su lampice koje se pale kad je vozilo u mrtvom uglu. Za zamerku je dizajn instrument table. Iako je sada digitalna i mnogo lepša, trebalo je da stilisti budu hrabriji i inventivniji.
Ipak, osećaj za volanom je moćan, a svaki ulazak u „insigniju“ donosi osmeh na lice. Osim toga, vozaču asistira radar koji može i sam da koči, tu je hedap displej koji se projektuje „ispred“ šoferke, izbor čvrstine vešanja, mekanog i sportskog, prilagodljivi farovi i još mnogo toga. Osnovni model košta 22.100 evra, što je prava mera za munjeviti skok druge generacije.
Kurir / Mladen Radulović, Foto: Opel