Novi Audi A3

Novi A3 čine sportski stil, prostrani enterijer i najmoderniji agregati. Pri lansiranju biće dostupni jedan TDI i dva TFSI motora od 122 do 180 KS

Sportski stil, prostrani enterijer, prefinjena tehnologija i najmoderniji agregati spakovani su u novi Audi A3, koji u septembru stiže u Srbiju! Uz sisteme poslednje generacije predstavnik fabrike iz Ingolštata u kompaktnom segmentu nastavlja uspešnu dizajnersku filozofiju.

Stajling je sportski progresivan, sa linijama kao kod kupea i dugačkim međuosovinskim rastojanjem (4,24 m). Konstrukcija je inteligentna, od različitih materijala, pri čemu su korišćeni čelik i aluminijum. Težina je smanjena za 80 kg, pa prazan A3 sa 1.4 TFSI motorom iznosi samo 1.175 kg.

Enterijer je prostran, a kapacitet prtljažnika iznosi 365 litara. Elegantan dizajn i ergonomičnost su za primer. Kabinu čine standardna i opcionalna grafika na FIS ekranu i dekorativni umeci sa različitim materijalima.

Pri lansiranju A3 pokreću jedan TDI i dva TFSI motora sa 90 kW (122 KS) do 132 kW (180 KS). Svi agregati imaju najmodernije ekonomične tehnologije. Prenos snage ide preko manuelnog menjača ili S tronika. Najpre je lansiran pogon na prednje točkove, a Quattro pogon na četiri točka će se pojaviti kasnije, za snažnije motore. Verzije sa alternativnim pogonima kao što su hibrid, prirodni gas i Audi e-gas su trenutno u razvoju. Ipak, 1.6 TDI troši samo 3.8 l/100 km, odnosno 99 g CO2/km, čime ispunjava državnu subvenciju od 100.000 dinara.

Elektronski sistem stabilnosti ESC sa elektronskom blokadom diferencijala je deo standardne opreme. Audi drive select sistem i adaptivni amortizeri su opcionalni.

Brojne standardne karakteristike, kao i dodatna oprema za povećanu udobnost i sportsku vožnju čine unapređeni MMI sistem sa MMI tač, ultratanak monitor na instrument-tabli koji se može uvući. Opcionalni krajnje napredni sistemi asistencije vozaču obuhvataju Audi adaptivni tempomat, dodatno unapređeni park asist i Audi pre sense basic. Širok asortiman infotejnment komponenti obuhvata audio-sistem Beng i Olafson, Bluetooth...

Zadnja svetlosna grupa slična kao kod A4

Kvalitetno i otmeno, kao u skupljim modelima


Lansiranje montažne linije Amaroka u Hanoveru

Prof. dr Martin Vinterkorn, predsednik UO Volkswagen AG, premijer Donje Saksonije Dejvid Mekalister i drugi funkcioneri zajedno su otvorili novopostavljenu montažnu liniju za VW pikap Amarok. Samo dve godine nakon lansiranja Amarok će se proizvoditi i u fabrici VW brenda u Hanoveru.

Planirano je da se proizvede oko 40.000 Amaroka godišnje, za isporuke kupcima u istočnoj i zapadnoj Evropi i Africi. Proizvodnja u fabrici u mestu Paheko u Argentini koncentrisaće se na isporuke u Latinskoj Americi i Južnoj Americi. Uspostavljanje proizvodnje Amaroka podrazumeva veliku modernizaciju u hali 2, gde se LT proizvodio od 1975. do 2006, kao i uključivanje Amaroka u u farbaru i karosernicu, kao i izgradnju montažne linije za nova vozila.

„Quicar - Share Volkswagen“ ima 5.000 članova

Sedam meseci nakon što je u Hanoveru lansiran, program „Quicar - Share a Volkswagen“ poželeo je dobrodošlicu svom 5.000 klijentu. Ukupno 5.000 besplatnih minuta je odobreno na račun Dženi Štral iz Hanovera. Od zvaničnog lansiranja projekta iznajmljivanja vozila, broj stanica se povećao na 62. Dugoročni program „Quicar Plus“ takođe je imao veoma dobar početak.

Otkako je program zvanično lansiran prošlog novembra, „Quicar“ može da objavi razvoj u pozitivnom pravcu. U proteklih sedam meseci, 5.000 klijenata se već registrovalo za Volkswagen projekat iznajmljivanja automobila. Iznajmljivanje u prosečnom trajanju od dva i po sata jasno pokazuje da je ovaj koncept u skladu sa svakodnevnim potrebama klijenata. On ima veoma široku ciljnu grupu, od studenata do porodica i penzionera.

Dugoročni projekat „Quicar Plus“ takođe se razvijao veoma pozitivno u prvih sedam meseci. Do sredine maja korišćenje 70 vozila se povećalo do te tačke da se proširenje flote uzima u razmatranje. Posebno popularni modeli su Up!, Buba i Transporter.