Izabrano novo rukovodstvo IAB Serbia

Promo

Članovi UO IAB Serbia izabrali su novo rukovodstvo ove organizacije i pozicija predsednika UO poverena je Igoru Žeželju, dok je na mesto izvršne direktorke izabrana Danka Trbojević.

Novoizabrani predsednik UO IAB Serbia je tom prilikom predstavio program organizacije za 2018. – 2019. godinu.

Marko Kažić 
foto: Marko Kažić

Prema ovom planu, u narednom periodu fokus je stavljen na unapređenja u sva 4 segmenta interesovanja IAB-a:

  • Kontinuirana promocija digitalnog marketinga i njegovih mogućnosti;

  • Nastavak rada na edukaciji članova organizacije, kako interno tako i eksterno kroz posete kongresima, organizaciju radionica, predavanja i razmene znanja sa članovima sa drugih tržišta;

  • Rad na održanju i unapređenju postojećeg standarda;

  • Povećanje potrošnje kroz edukaciju i uključivanje većeg broja oglašivača.

Jedan od glavnih fokusa IAB Serbia i u narednoj godini nastavlja da bude dalje unapređenje i razvoj DIMAQ programa obrazovanja, standardizacije i sertifikacije, pokrenutog prošle godine.

Izvršna direktorka IAB Serbia Danka Trbojević, izjavila je da je pored fokusa na unapređenju DIMAQ programa u planu i organizacija velike konferencije – Digital Day 2018, kao i IAB MIXX Awards 2018., a planirane su i druge inicijative koje će dodatno regulisati i unaprediti tržište digitalnog oglašavanja i marketinga u Srbiji.

Ivan Sekerić 
foto: Ivan Sekerić

IAB Serbia sa svojim telima i korporativnim članovima koje okuplja, predstavlja najveći samoregulativni, edukativni i ekspertski centar industrije internet oglašavanja, u našoj zemlji.

Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

(Promo)