BEOGRAD - Recikliranje!
Telenor, jedan od najvećih telekomunikacionih operatera u zemlji, svojim klijentima dodeljuje već korišćene brojeve telefona, u šta se uverila naša čitateljka Milena V., koja kaže da se to desilo i njoj.
- „Pa, Jeco, što mi se ne javljaš?“, „Hoćeš da se vidimo večeras?“, „Malena, šta ću da ti radim!!!“ - to su SMS poruke koje su mi pristigle na tek aktiviran broj telefona kupljen u okviru Telenorovog specijalnog paketa - rekla nam je Milena, koja je dodala da su joj poruke stizale sa različitih brojeva telefona.
Kako kaže, shvatila je da je taj broj koristila dotična Jelena i da su poruke namenjene upravo njoj.
- Nisam mogla da verujem šta je tako velika kompanija sebi dozvolila. Otišla sam do njihovog korisničkog servisa i molila ih da mi zamene karticu i dodele nov broj telefona, ali oni nisu želeli ni da čuju za to - kazala nam je revoltirana devojka i naglasila da se oseća prevareno jer je kupila nov telefon s novim brojem, a dobila nešto sasvim drugo.
(S. I.)
Telenor: Krivi su oni koji šalju poruke
U Telenoru su nam rekli da čuvaju pretplatnički broj 60 dana nakon raskida ugovora kod postpejd korisnika, a da ga posle toga smeštaju u bazu slobodnih brojeva za prodaju.
- U slučaju da korisnici žele baš taj broj koji je nekad bio u upotrebi, mi ga dodelimo, ali s novom SIM karticom. U retkim slučajevima poruke od „nepoznatih ljudi“ koje novi korisnik broja eventualno dobije rezultat su neobaveštenosti pošiljaoca poruke da je broj u međuvremenu ugašen i da je promenio vlasnika - rekli su iz Telenora.