Tokom trajanja akcije Doživi prvenstvo posetioci Kurirovog studija mogli su da nauče kako da naprave savršen cvetni aranžman, na potpuno poseban način. Bila je ovo prilika da iz prve ruke saznaju kako da na pravilan način neguju svoje biljke i kako da pravilno odaberu cveće za svoj životni prostor, uz mnogo saveta kako da na najlepši način obraduju dragu osobu.
Marija Pavlović, PR Teleflore, kaže da građani u Srbiji imaju potrebu da poručuju cveće i da svakodnevno aranžmani Teleflore obraduju mnoge, ne samo u Beogradu, već i širom Srbije.
Specijalan aranžman u vidu fudbalske lopte zaštitni je znak akcije Doživi prvenstvo. Marija kaže da je njihov slogan "Igraj i raduj se cvetno".
- Želimo da idemo cvetno do pobede, sa puno duha, mašte i truda. Kao i naši fudbaleri, mi se trudimo da svaki dan budemo pobednici i da aranžmanima i bojama, svakog od naših klijenata usrećimo i da oni koji to cveće primaju budu oduševljeni našim radom. Mi se svakodnevno igramo i pobeđujemo.
Marija bi volela da Srbija bude prvak, ali ako bi morala da bira nekoga pored Srbije, to bi bio Brazil ili Argentina. Na pitanje sa kojim cvetom bi uporedila Reprezentaciju Srbije, Marija je, uz osmeh, objasnila:
- Neki crveni ili narandžasti cvet, možda Amarilis. U svakom slučaju bio bi to cvet u nekoj vatrenoj boji. da ih vatreno bodrimo.