Ubrzano se radi na izgradnji koridora u Srbiji

Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić i direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić obišli su gradilišta na istočnom kraku Koridora 10 kroz Srbiju i izrazili zadovoljstvo dinamikom radova koji se odvijaju i po najvišim temperaturama

DIMITROVGRAD - Radovi na izgradnji putnih i železničkih koridora u Srbiji su u punom zamahu i nikada se nije više radilo na razvoju putne mreže u zemlji, izjavili su danas ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić i direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić tokom obilaska radova.

Mrkonjić i Mišić su obišli gradilišta na istočnom kraku Koridora 10 kroz Srbiju, od Niša do bugarske granice, i izrazili zadovoljstvo dinamikom radova koji se odvijaju i po najvišim temperaturama.

"Zadovoljan sam kako se obavljaju radovi i pažnju smo pre svega posvetili uslovima rada građevinara na visokim temepraturama, tako da se posebno vodi računa da izvođači radova sprovedu zaštitne mere kako radnicima ne bi bilo ugroženo zdravlje", rekao je Mrkonjić obilazeći radove na izgradnji novog železničkog mosta preko Velike Morave u blizini Ćuprije.

On je rekao da su radovi na izgradnji autoputa od Niša ka Dimitrovgradu i od Leskovca ka jugu u punom zamahu, kao i na deonicama Koridora 11 od Uba do Lajkovca i od Ljiga do Preljine.

Ističući da se na izgradnji koridora radi punom parom, ministar je dodao da na izvođenje radova nije uticalo to što se u Srbiji čeka na formiranje nove vlade.

"Radimo kao da vlada već postoji. Mislim da su ovo poslovi koji se više ne mogu zaustaviti", rekao je Mrkonjić.

On je naveo da se i na železničkom Koridoru 10 gradi novi most na pruzi Gilje - Ćuprija - Paraćin i da je to prva deonica na tom koridoru koja se gradi ka jugu zemlje, kao i da se tu radovi odvijaju planiranom dinamikom.

Direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić izjavio je da su radovi na koridorima 10 i 11 intenzivni i impozantni i da se u Srbiji nije skoro gradio toliki broj puteva, tunela i mostova.

On je naglasio da se na delu od Niša do Dimitrovgrada trenutno grade tri velika tunela, ukupne dužine veće od dva kilometra.

Ocenjujući da na Koridoru 11 Azerbejdžanci dobro rade, kao i domaće firme na delu od Uba do Lajkovca, gde se završava veliki most od 550 metara, Mišić je dodao da se radi na celoj trasi te deonice.

Prema njegovim rečima, radi se na izgradnji "ipsilon" kraka Koridora 10 od Subotice do Kelebije, kao i na deonicama obilaznice oko Beograda prema Bubanj potoku.

Radovi na izgradnji železničkog mosta preko Velike Morave su počeli u februaru 2011. i trebalo bi da budu završeni do 3. avgusta.