Ukoliko vodite stranice na društvenim mrežama samo za jednog klijenta, vreme ne bi trebalo da vam predstavlja problem. Međutim, ukoliko je digitalni marketing vaša struka i sarađujete sa većim brojem klijenata, onda morate pronaći način da uštedite vreme i osmislite sistem za zakazivanje, odnosno određivanje pravog vremena objava.
Evo nekoliko načelnih saveta koje možete iskoristiti da sačuvate vreme i iskoristite ga pametnije.
Ne plašite se da koristite svoje stare objave
Ukoliko postoje objave koje su do sada ostvarile dobre rezultate, ne plašite se da ih ponovite ili ponovo podelite sa svojim pratiocima. Možete objavu sa jedne mreže da preselite na drugu ili promeniti prateći tekst, ako je potrebno, objasnite i dodatno o čemu se radi, odnosno ponudite neku zanimljivost koja vam u trenutku originalnog objavljivanja nije bila poznata ili dostupna.
Ukoliko su ljudi već pokazali interesovanje za vaš sadržaj, sada posebnim targetiranjem možete da dođete do većeg broja novih korisnika.
Kreirajte raspored
Postoji veliki broj softvera koji vam pružaju mogućnost da kreirate raspored objava i automatizujete njihovo objavljivanje. Jednostavno možete podesiti kada želite da se objave pojavljuju na vašim društvenim mrežama, a aplikacija će sama, držeći se tog rasporeda, ubacivati sadržaje u termine koji su u tom trenutku slobodni.
Na ovaj način, jednokratno ćete imati posla prilikom određivanja termina, a nakon toga, sve će ići kao podmazano i jedino o čemu ćete razmišljati biće novi sadržaj.
Buffer, Hootsuite, Tweriod su samo neke od opcija za kontrolu svih kanala komunikacije.
Koristite ekstenzije za internet-pretraživač
Bilo da koristite Chrome, Firefox, Internet Explorer ili Safari pretraživač za internet, ako instalirate korisne ekstenzije, to će vam biti od velike pomoći prilikom zakazivanja objava.
Ukoliko pretražujete određeni sajt ili blog i naiđete na informaciju za koju mislite da bi vašoj ciljnoj grupi bila korisna, uz pomoć ekstenzije možete jednostavno da unesete tekst svoje objave, dodate link i zakažete kada želite da se data objava nađe na vašim digitalnim kanalima komunikacije.
Istražite šta je dostupno za pretraživač koji koristite. Isto važi i za vaš mobilni telefon.
Naučite kako
Da bi vaše objave naišle na odziv relevantne ciljne grupe, morate poznavati tehnike i alate koje ćete koristiti prilikom plasiranja sadržaja. U tome vam ne mogu pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci, već se morate posvetiti učenju bar godinu dana, kako biste savladali osnove neophodne za dobar i kvalitetan početak.
Upišite obuku u domenu internet-marketinga i napravite prvi, stabilni korak ka svojoj novoj karijeri.
( Promo tekst - Foto: Promo )