"Bio je pevač koji je pesmu izvodio na taj način da svi govore 'Oliverove pesme'. Toliko je bio sugestivan da je mogao da prisvoji pesmu. To više nije bila moja pesma, ili pesma pokojnog Zdenka Runjića nego njegova", rekao je Zlatan Stipišić Džiboni (49).
Neutešni Oliverov prijatelj dodao je da je velika stvar biti toliko uverljiv da jesmu izneseš kao svoju. Taj izbor, kaže, koji je Oliver sebi odabrao da budu njegove pesme čini najvažniji deo muzike.
"Sigurno ima barem 40 fantastičnih. Puno ih je meni dragih, a najdraže su mi iz faze kad je bio hrabar. Za to ga je publika uvek nagrađivala. S pesmama poput „Galeb i ja“, „Magdalena“, „Podsjeti me što to bješe ljubav“. „Galeb“ nema refren, ni u jednom trenutku ništa se ne ponavlja. Nema refrena za koji ćeš se uhvatiti, priča ide od 'a' do 'b', i ako nisi sve odslušao, ne znaš o čemu je reč", priča Džiboni.
Najbolju pesmaricu ovih prostora, govori, imaju „Bijelo dugme“ i Oliver. Mogao mu je prijatelj napraviti dva koncerta za redom a da ne ponovi ni jednu pesmu i da bude senzacionalno. A o Oliveru kao prijatelju i saradniku kaže: To je isto!
"Bio je jako jednostavan, nikad ništa nije komplikovao. Imao je osobinu koju nikad nisam sreo, a to je da mu ni jedna rečenica nije počinjala s 'ja'. Nikad nije rekao da je imao super koncert nego 'imali smo koncert, tamo je bilo super, publika je super pevala'. Spomenuo bi i ko je bio gost ali nije stavljao sebe u prvi plan. Kao da je to bio koncert na kom je on bio inspicijent. Kao da nismo došli radi njega a u stvari smo svi tamo radi njega. Nema on ego, taštinu, to kod njega živi na nekoj drugoj adresi. Njegov opus je puno važniji nego što smo mu dali do znanja", tužan je Džiboni.
Kurir.rs/ 24sata.hr/ Foto: Printscreen