Oni zarađuju i dobro se zabavljaju: Kako da postanete deo kreativnog biznisa!

Promo

Dobre vesti za sve vas koji ste kreativni i vredni: sada možete spojiti biznis i kreativnost i dobro zaraditi

Ukoliko volite dinamiku i uspeh, a privlači vas korporativni svet, vi ste savršen kandidat za neko od atraktivnih zanimanja u digitalnoj, kreativnoj industriji. To je mesto gde je kreativnost veoma dobro plaćena, a biznis uzbudljiv i zabavan.

Poslovi koje kreativci obavljaju uključuju advertajzing, građenje brendova, kreiranje vizuelnog identiteta i rukovođenje marketinškim kampanjama.

Svi su saglasni u jednom: Kreativnost se dobro plaća!

Donedavno su nas učili da se od kreativnosti ne živi. Međutim, ako pogledate zarade ljudi koji su zaposleni u kreativnim sektorima kompanija, shvatićete istinu koju su krili od vas: od kreativnosti se i te kako može dobro živeti.

Plate u našoj zemlji idu preko 800 evra, a očekuje se da će u budućnosti da rastu. Kreativnost je univerzalan jezik pa tako svoje usluge možete ponuditi poslodavcima širom sveta i zarađivati prosečnu platu od 3.000 evra.

Budite traženi kao nafta

Ukoliko se odlučite za posao u ovom sektoru, bićete dragoceni kao nafta. Ne brinite: to ne znači da će se oko vas voditi pravi ratovi, ali kompanije će biti spremne da izdvoje velike sume novca kako bi vas zaposlile.

Umesto da tražite posao, kreativan sektor vam dozvoljava da ga birate.

Nedostatak kvalifikovanih stručnjaka ne vlada samo u IT industriji. I kreativnim i marketinškim sektorima uspešnih kompanija nedostaje art direktora, copywritera, event menadžera…

Dakle, pravo je vreme da razmislite o poslu u ovom perspektivnom sektoru.

Da li je ovo posao za vas?

Bez obzira na to da li želite unapređenje ili promenu u karijeri ili samo pokušavate da nađete dobro plaćen posao – zaposlenje u kreativnom sektoru može biti pravi izbor za vas.

U zavisnosti od svojih sklonosti i interesovanja, možete postati:

  • Art direktor: Volite da se pitate o svemu, imate savršen pregled situacije? Onda imate talenta da postanete direktor kreativnog sektora i rukovodite celokupnim kreativnim procesom jedne kompanije.
  • Advertising account menadžer: Vi ste komunikativna osoba koja ume i da sasluša, a volite povremeno i da skoknete iz kancelarije na poslovni ručak i ugovorite veliki posao? Možete postati menadžer za promociju, koji je glavna spona između kompanije i klijenta.
  • Event menadžer: Uvek ste bili glavni organizator žurki, uživate da pravite proslave iznenađenja, nije vam naporno da birate sve – od muzike do dekoracije? Posao menadžera događaja vam pruža mogućnost da svoj talenat pretvorite u plaćeno zanimanje.
  • Advertising marketing and media strategist: Vi ste osoba koja za svaku reklamu ili bilbord ima komentar: „ja bih to uradio ovako, bolje bi bilo da su...”. Ne, niste hejter, u vama čuči marketinški strateg spreman da upravlja medijskim kampanjama.
  • Advertising creative menadžer: Volite promocije i znate kako da prikažete sebe u najboljem svetlu, pažljivo birate slike koje stavljate na Instagram i Facebook? Ne obazirite se na komentare da ste pozer i, umesto toga, pretvorite taj dar u plaćeno zanimanje – postanite menadžer za promociju jedne kompanije.
  • Copywriter and content creator: Pisanje je vaša strast, ali filologija ili novinarstvo se nisu pokazali kao isplativi? Razmislite o tome da postanete kreator sadržaja za uspešne kompanije i svoju strast pretvorite u plaćeno zanimanje.
  • Real estate agent: Tokom studiranja uspeli ste više puta da nađete sjajan i jeftin stan sebi i svojim prijateljima? Onda je zanimanje agenta za nekretnine dobar izbor za vas.

Promo 
foto: Promo

Kreativnost je moguće naučiti

Za razliku od ustaljenog mišljenja, kreativnost nije nešto sa čime se rađa, već nešto što se uči. Bez obzira na to da li posedujete skrivene talente ili ne, uz prave predavače možete se brzo obučiti za visokoprofitabilno zanimanje i tako dati svojoj karijeri dozu kreativnosti koja joj nedostaje.

Vreme je da upoznate kreativnu stranu biznisa.

Kako steći tražene veštine za samo 6 meseci

Praktična obuka je najvažnija, stoga BusinessAcademy Professional orgranizuje stručno usavršavanje za najtraženije i konkretne pozicije. Za samo 6 meseci imaćete priliku da se kroz praktičan rad sa predavačima koji su uspešni ljudi iz sveta biznisa obučite za obavljanje zanimljivih i visoko plaćenih zanimanja: art director, advertising account manager, event manager, advertising marketing and media strategist, advertising creative manager, copywriter and content creator, real estate agent. Odaberite program po želji i usavršite se za konkretnu poziciju.

Na BA Professional steći ćete neophodna znanja i biti spremni za sledeći veliki korak u svom životu. Kreativci sa primenjivim znanjima, školovani za konkretne pozicije, veoma su traženi u svakoj kompaniji.

Vreme je da prestanete da birate između kreativnosti i dobre zarade. Umesto toga, izaberite kreativnu stranu biznisa i iskoristite najbolje od oba.

(Promo - tekst / Foto:Promo)