DEVOJČICA (14) HTELA SELFI NA VOZU, SAČEKALO JE 25.000 VOLTI! Čuo se JAK PRASAK! Dramatični detalji STRUJNOG UDARA na požeškoj stanici!
POŽEGA - Četrnaestogodišnja devojčica, I. K. iz Lučana, zadobila je teške opekotine od strujnog udara, kada je u nedelju kasno popodne pokušala da se popenje na jedan od vagona na željezničkoj stanici u Požegi, najverovatnije da bi se fotografisala.
Devojčica je sa teškim povredama prebačena najpre u bolnicu u Užicu, a zatim i u Beograd u Centar za opekotine. Prema nezvaničnim objašnjenjima, devojčica se, dok je pokušavala da se popenje na vagon, našla u strujnom luku kontaktne mreže od čak 25.000 volti.
Prema informacijama iz užičke bolnice, ona je u trenutku prijema u ovu ustanovu imala opekotine na više od 40 posto površine kože.
Informacija o povređivanju devojčice na Željezničkoj stanicu u Požegi potvrđena je i u JP "Infrastrukture železnice Srbije".
"Prema informacijama od zaposlenih u železničkoj stanici Požega, sa devojkom u društvu bio je još jedan mladić. Oni su se najpre fotografisali na pasareli u stanici Požega, a zatim su došli do teretenih vagona koji se se nalazili na staničnim kolosecima čekajući dalju vožnu. Devojka se najpre popela na prelaznicu između dva vagona, a zatim je krenula da se popenje na vrh terenih kola. Reč je o vagonu za prevoz rasutih tereta. Tom prilikom devojka je ušla u strujno kolo kontaktne mreže iznad vagona u kojoj je napon struje 25.000 volti. Od siline strujnog udara devojka je sa teškim opekotinama pala između četvrtog i petog koloseka. Osoblje stanice čulo je prasak i videlo devojku kako pada sa vagona", kaže Nenad Stanisavljević, portparol ovog preduzeća.
Iz ovog preduzeća podsetili su da zbog velikog napona, nije neophodno da se kontaktna mreža dodirne da bi došlo do strujnog udara.
"Infrastruktura železnice Srbije i ovaj put upozorava na veliku opasnost koju nosi neodgovorno penjanje najčešće mladih na vagone, i zato apelujemo na sve, a posebno na mlade da se ne penju na vagone i ne približavaju kontaknoj mreži, jer takvo ponašanje najčešće se završava tragično", kaže Stanisavljević i dodaje da su vagoni na stanicama i prugama gde im je i mesto i da železnica ne može da ogradi sve pruge i stanice kako bi sprečili ovakve slučajeve.
(Kurir.rs/Z. Š./Foto: Profimedia, ilustracija)