TANJA MANDIĆ RIGONAT O AFERI S PLEJBOJ ZEČICOM: Savić pretvara Narodno pozorište u rijaliti! Časno je da podnese ostavku zbog skandalčine!

Zorana Jevtić, Miloš Lužanin

Mene je sramota zbog svega što se dešava. Ne mislim da postoji politička nameštaljka. Ako je nameštaljka, onda su dužni da kažu ko je namestio ugovor između upravnika i Mirele Krajinović, kaže rediteljka i bivša direktorka Drame

Čuvena rediteljka i bivša direktorka Drame Narodnog pozorišta u Beogradu Tanja Mandić Rigonat kaže za Kurir da ju je sramota zbog svega što se dešava u ovoj ustanovi kulture u vezi sa aferom "teatar", u kojoj je Kurir otkrio da nacionalni teatar plaća bivšu Plejbojevu zečicu i mis Hrvatske Mirelu Krajinović da ga promoviše.

Dragana Udovičić 
foto: Dragana Udovičić


Ona ističe da upravnik Dejan Savić mora časno da podnese ostavku zbog ovog skandala!
Prethodno je za NIN izjavila da je za društvo ova situacija ispit: hoćemo li ćuteći posmatrati kako se Narodno pozorište pretvara u "Zadrugu 2" ili braniti pozorište od nasrtaja neprofesionalizma, nepotizma, partokratije i svakojakog javašluka.
- Narodno pozorište je uvek bilo ogledalo društva, a u tom ogledalu jasno se vidi uspeh sektora Drame u poslednje četiri godine, od kada je njen v. d. direktora Željko Hubač, sa 106 nagrada na domaćim i stranim festivalima. U tom ogledalu je i premijera predstave "Balkanski špijun", kojom je počelo obeležavanje 150 godina od nastanka nacionalnog teatra, ali tu je, na žalost i na sramotu, i afera "teatar" - kaže rediteljka.

Miloš Lužanin 
foto: Kurir


Dodaje da je neverovatno da upravnik pozorišta Dejan Savić ne zna da Olivera Živković i Tanja Konstantinov rade na mestima koja su u postojećoj sistematizaciji naslovljena kao "saradnik za odnose s javnošću i samostalni organizator u službi marketinga":
- Da li je moguće da upravnik ne zna sistematizaciju, ali zato svi mediji koji prate pozorište znaju s kim uspešno sarađuju? U Narodnom pozorištu, osim javnosti poznatih umetnika, postoje i ljudi koji svojim radom veoma doprinose njegovom radu, kao što su naše krojačice, koje godišnje sašiju na stotinu kostima, a primaju mesečno oko 27.000 dinara. Mirela na mesečnom nivou prima 20.000 dinara. Zašto bi jedan časopis, za koji niko ovde nije čuo i nije referentan osim za uske krugove, na godišnjem nivou dobio 2.000 evra, i to da bi četiri puta godišnje pisao o Narodnom pozorištu i objavio mesečni repertoar?!

Dado Đilas 
foto: Dado Đilas


Prema njenim rečima, Dejan Savić sedi u stolici i za stolom za kojim je nekad sedeo Branislav Nušić:
- Ali ako se rukovodi Nušićevom veličinom, onda treba da poštuje i njegov moral i da časno da ostavku zbog ove skandalčine, baš kao ministar Sima u Nušićevoj "Gospođi ministarki". Mene je istinski sramota zbog svega što se dešava u Narodnom pozorištu u vezi sa aferom "teatar" i ne mislim da tu postoji ikakva politička nameštaljka. Ako je nameštaljka, onda su dužni da kažu ko je namestio ugovor između Dejana Savića i Mirele. Neprihvatljivo je da u jubilarnoj sezoni uspešna Drama Narodnog pozorišta neće imati novu premijeru do aprila jer za to nema sredstava. Zašto?




Narodno pozorište plaća Mireli 2.000 evra godišnje

Narodno pozorište priznalo je da plaća Mirelu Krajinović 2.000 evra godišnje da ona u svom časopisu Gloub promoviše ovu ustanovu kulture. Međutim, upravnik pozorišta Dejan Savić, koji je potpisao to saopštenje, naveo je da pozorište u sistematizaciji nema poziciju predstavnika za medije. To je demantovao v. d. direktora Drame Željko Hubač, koji je kazao da Drama ima svog PR, da mu je ime Olivera Živković i da od nje dobija nedeljne izveštaje o radu.

Kurir.rs/ Jelena Pronić/ Foto: Zorana Jevtić, Dragana Udovičić. Vukica Mikac, Dado Đilas

POGLEDAJTE BONUS VIDEO: