Na jubilarnom dvadeset petom Golden Drum festivalu kampanja agencija McCann Beograd i McCann Podgorica, osvojila je tri nagrade, uključujući i Golden Drum Adriatic nagradu za najbolji projekat u regionu za kampanju “Neželjena” realizovanu u saradnji sa Centrom za ženska prava iz Podgorice, čime je potvrđena vodeća pozicija među agencijama iz regiona. McCann Worldgroup proglašena za najbolju agencijsku mrežu peti put.
“Ovogodišnji uspeh na Golden Drum festivalu je još jedna mećunarodna potvrda kvaliteta našeg rada i timova agencija. Zahvalan sam partnerima na poverenju i čestitam im na osvojenim nagradama na ovom festivalu, kao i na svim festivalima do sada. Ponosni smo što smo po peti put po redu proglaseni za najbolju agencijsku mrežu,“ rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.
Sa 175 bodova, McCann Worldgroup je osvojio Golden Net nagradu čime je proglašen agencijskom mrežom godine. Međunarodni žiri u konkurenciji od 1200 prijavljenih radova iz 28 zemalja nagradio je kampanju „Neželjena” sa dva zlatna i jednim srebrnim priznanjem. U listu finalista našla se i kampanja “The Red Thread” realizovana za kompaniju Coca - Cola. Kampanje su rezultat integrisanog pristupa i realizovane zajedno u saradnji sa agencijama UM Podgorica za projekat #Neželjena i UM Beograd za projekat “The Read Thread”.
Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeset peti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.
Foto: Promo