BEOGRAD - Što ste bliže, to ste dalje!
Oni koji tvrde da „niko nema što Srbin imade“ potpuno su u pravu! Očigledan primer je autobuski prevoznik „Gaga d.o.o.“ iz Užica, koji povratnu kartu od Užica do Budve naplaćuje 2.000 dinara, a iz 150 kilometara bližeg Prijepolja do Budve čak 3.000 dinara!
Kojom se ekonomskom logikom vodio vlasnik „Gage“ kad je odlučio da kartu za 150 kilometara dužu relaciju naplaćuje za trećinu jeftinije, teško da bi mogli da objasne i najveći ekonomski stručnjaci. Ipak, rukovodstvo „Gage“ se tu nije zaustavilo, pa putnicima iz Prijepolja, koji su se dosetili da uštede kupovinom karata u Užicu, ne dozvoljava da u svom gradu bez doplate uđu u autobus.
- Povratna karta od Prijepolja do Užica košta 480 dinara, pa bih i s tim troškom uštedela 2.500 dinara kupovinom tri karte od Užica do Budve. Međutim, u „Gagi“ su mi rekli da, ako kupim karte od Užica do Budve u Užicu, a ukrcam se u Prijepolju, moram da doplatim po 1.000 dinara za svaku kartu. To ne postoji nigde u svetu. Povratna karta od Prijepolja do Budve košta 1.000 dinara više, iako je put 150 kilometara kraći. Umesto da mi odgovore zašto je to tako, na autobuskoj stanici u Užicu su mi spustili slušalicu - kaže jedna žiteljka Prijepolja za Kurir.
Ove njene navode proverili smo na autobuskim stanicama i u Užicu i u Novoj Varoši. U Užicu nam je rečeno da povratna karta od Užica do Budve košta 2.000 dinara, a u Novoj Varoši su nam rekli da je cena karata za put iz tog grada i iz Prijepolja ista, te da košta 3.000 dinara.
„Gaga“: Kriva promocija
Zbog čega su Užičane stavili u privilegovaniji položaj u odnosu na Prijepoljce, pokušao je da objasni Draško Krdžić, pomoćnik direktora prevoznika „Gaga“.
- Da bi smo privukli putnike, u Užicu je trenutno promocija, pa su karte do Budve sa 3.200 snižene na 2.000 dinara. U Prijepolju putnik uđe ili ne uđe - rekao je Krdžić, koji nije bio baš uverljiv kad je objašnjavao zašto Prijepoljcima ne dozvoljavaju da uđu u svom gradu s kartama kupljenim u Užicu.
- Nije mi poznato da je putnicima iz Prijepolja neko tražio da doplate kartu. Po pravilu, putnici moraju da uđu na stanici na kojoj su kupili kartu jer zbog kontrola u autobusu mora biti onoliki broj putnika koliko je prodatih karata - kaže Krdžić.