PRAVILNI KORACI MLADIH PRI TRAŽENJU POSLA: Kako da stvorite brojne poslovne prilike?
Kada mladi ljudi traže posao u Srbiji, to je jedinstven izazov. Otkrivamo vam kako da ga savladate i stvorite brojne poslovne prilike!
Već je poznato da pronalaženje posla u Srbiji izazovno čak i za mlade. Skoro uvek su potrebne godine iskustva, a sveže diplomirani srednjoškolci i studenti ne mogu da ih imaju.
Međutim, to ne znači da treba sedeti i čekati priliku za sebe, već krenuti u akciju. Stručni tekstovi o pisanju biografije, radionice za mlade na kojima je vežba ključna ili besplatni seminari sa HR-ovima velikih kompanija – stvar je izbora, a najbolje je iskombinovati sve opcije. Tako se ne prikupljaju samo znanja i veštine, već i samopouzdanje, koje je često presudno za poslodavca.
Momčilo Krstić je tek diplomirao i rešio da preduzme nešto povodom što bržeg zaposlenja. U potrazi za načinima za dalje usavršavanje, pred njim se našla mogućnost da učestvuje u edukativnim radionicama, koje se održavaju u okviru programa Coca-Cola podrška mladima, deo platforme Coca-Cola mladima, a koja nudi unapređenje ličnih i profesionalnih veština zainteresovanim mladim ljudima.
„Sadržaj programa Coca-Cola podrške mladima zapravo uobličava ono znanje koje smo diplomom stekli i pomaže da ga upotrebimo predstavljajući se željenoj kompaniji. Radionice pomažu da naučimo da se u komunikaciji sa HR menadžerima izrazimo na pravi način. Moderne kompanije preferiraju kandidate spremne da uče, da se menjaju i prilagođavaju novim zahtevima”, rekao nam je Momčilo.
On je naglasio i da su mu radionice posebno pomogle da se razvije u svojoj oblasti rada, što je doprinelo skorom zaposlenju u struci.
„Svako novo iskustvo pozicionira vas daleko bolje u odnosu na konkurenciju. U potrazi za poslom, učešće u Coca-Cola radionicama bilo mi je od velike važnosti”, dodao je Momčilo.
Njegova priča jedna je od mnogih uspešnih priča mladih ljudi proživljenih pri traženju posla. Dakle, krajnji savet jeste da radite na svojoj karijeri, a Momčilov da to učinite kroz radionice.
(Promo - tekst / Foto:Promo)