Upoznaj Srbiju kroz internet igrice!

Prva igrica Tour de Serbia je adrenalinska, a druga Make an Event in Serbia logička

BEOGRAD - Na nedavno održanom sajmu kongresne industrije IMEX u Frankfurtu, Kongresni biro Srbije je kao sastavni deo Turističke organizacije Srbije (TOS), predstavio je dve Fejsbuk igrice koje su namenjene promociji Srbije na nov, zanimljiv i zabavan način - kroz igru, ali i mogućnost osvajanja vrednih nagrada.

Igrice su aktivne na sajtu Kongresnog biroa Srbije, na Fejsbuku, kao i na još nekim onlajn portalima za igre.

Prva igrica je adrenalinska, zove se "Tura de Serbia" (Tour de Serbia), u kojoj takmičar prolazi kroz jednu od pet destinacija - Beograd, Novi Sad, Subotica/Palić, ili planinske predele Zlatibora i Kopaonika.

Cilj je da igrač savlada razne prepreke, dok se u pozadini smenjuju ambijentalne celine i turističke atrakcije vezane za odabranu destinaciju.

U svakom momentu igrač može da napravi pauzu, ne umanjujući svoj konačni rezultat, odmori se i iskoristi vreme da pogleda šaroliku galeriju fotografija kako bi stekao bolji utisak o destinaciji.

Druga igrica se zove "Mejk en ivent in Serbia" (Make an Event in Serbia) i spada u kategoriju logičkih igrica, a namenjena je organizatorima događaja.

Takmičar bira destinaciju među pet ponuđenih i u skladu sa izborom destinacije dobija i budžet u okviru koga bi trebalo da organizuje neki skup koji varira u broju delegata.

Takmičar se suočava sa pravim izazovom koji podrazumeva adekvatan izbor kongresnog centra, hotela za smeštaj delegata, post-kongresnih izleta i restorana za večere. Takmičar ima dosta posla, jer nije neophodno samo voditi računa o ograničenom budžetu, već i obratiti pažnju i na zadovoljstvo delegata.

Prolazeći kroz igricu, takmičar se upoznaje sa stvarnim kongresnim i smeštajnim kapacitetima u Srbiji, a kroz bogati izbor fotografija stiče još realniju sliku o ponudi Srbije, saopštio je TOS.