NOVA ŠEMA RUŽIČASTE TV: Pink uložio 11,5 miliona evra u serije!

Pink promo

Pored bogatog igranog programa i novog koncepta "Pinkovih zvezda", najgledanija televizija pokreće i politički tok-šou "Hit tvit", koji će voditi Verica Bradić, kaže Željko Mitrović

Čak 15 novih i redizajniranih projekata, među kojima je osam igranih serija u sopstvenoj produkciji, ali i politički interaktivni tok-šou, samo su deo programske šeme Pinka, koja će se uvoditi u dve faze, a koju je juče predstavio vlasnik ove televizije Željko Mitrović.

Cilj nove programske šeme je da Pink ostane najgledaniji, ali i da uvođenjem novih formata dopre do što šireg auditorijuma. Projekat koji je u prvoj fazi izazvao najviše interesovanja jeste emisija "Hit tvit", koja će premijerno moći da se vidi već ove nedelje u 21 sat, a koju će voditi Verica Bradić.


- Svake nedelje imaćemo tri gosta u studiju, različitih društvenih i političkih stavova, a baviće se komentarima prvenstveno sa Tvitera, a potom i ostalih društvenih mreža. Biraće se najjači utisak objavljen na društvenim mrežama, a u emisiji će aktivno učestvovati gledaoci. To će biti jedan debatni klub - rekao je Mitrović, i pored ovog najavio još dva nova projekta koja će biti emitovana u istom danu, od 17 i 22 časa:


- Jedan od njih je "Ko je na vrhu?", na njega gledamo kao na nešto novo, jer je bila emitovana samo jedna sezona sa osam epizoda, sada spremamo 40 novih u kojima će gostovati samo najpoznatije ličnosti. Tu su i "Pinkove zvezde", koje su od starog koncepta zadržale samo ime, imaju nov žiri i učesnike koje će predstavljati svoje talente u najrazličitijim oblastima. Ovi projekti su samo uvod u ono što se sprema do septembra i praktično, opipavanje terena.


Prema njegovim rečima, najveća promena definitivno je igrani program.
- Spremamo čak osam serija, u koje je uloženo 11,5 miliona evra. Šimanovce smo pretvorili u fabriku igranog programa, produciraćemo od 500 do 600 sati programa u sezoni, a to trenutno na svetu može samo jedna ili dve televizije - rekao je Mitrović, koji je okupljenima predstavio i nove džinglove.


Ciljevi su jasni: da se sadašnjih 2,3 miliona gledalaca dnevno stigne do tri miliona.
- Iako o tom broju drugi mogu samo da maštaju, mi želimo još više da proširimo svoju publiku. Želimo da idemo preko tri miliona, sprema se 15 novih projekata ukupno, 15 novih termina, svakog dana ćemo imati novi projekat. Planiramo da izvedemo nemoguće! - zaključio je Mitrović.

(Kurir.rs/Jelena Pronić)