ZVEZDE DEVEDESETIH 20 GODINA POSLE! ANABELA ATIJAS: Prodavali smo lične stvari da bismo snimili pesmu!

Printscreen/TV Pink

Anabela Atijas i njen bivši suprug Gagi Đogani devedesetih godina, u jeku najveće popularnosti, borili su se na sve moguće načine da uspeju u muzičkom miljeu.

Nekadašnja pevačica grupe Fanki Dži u intervjuu za Kurir otkriva da nisu imali uslove za pesme i spotove, pa su bili prinuđeni da prodaju svoje lične stvari kako bi zaradili novac.

Damir Dervišagić 
foto: Damir Dervišagić

U kakvom sećanju su ti ostale devedesete?

Devedesete su generalno bile teške, verovatno i najteže po svemu u našoj zemlji, ali to nikako ne važi za muziku koja je uspešno parirala MTV televiziji i ostavila veliki trag u muzičkoj industriji, iako osporavana, i dan-danas dolazi do novih generacija i sluša se.

Na koji trenutak si najponosnija?

Najviše sam ponosna na činjenicu da nama niko nije finansijski pomagao. Živeli smo zaista teško i prodavali svoje lične stvari da isfinansiramo pesmu i spot. Ali pesma je bila ta koja nam je prokrčila put do uspeha tih devedesetih, kada su postojale dve televizije i dva magazina.

Koja pesma je Fanki Džiju donela najveću popularnost i novac?

"Samo u snu" definitivno je pesma koja nam je promenila život, pa i sam tok na estradi i dala vetar u leđa mnogim muzičarima.

Printskrin 
foto: printskrin

Da li bi volela da se vratiš u to vaše staro vreme?

Ne bih volela da se vratim u to vreme jer ja nisam neko ko je srećan kada su drugi nesrećni oko mene, a tada je bilo jako teško.

Printskrin 
foto: printskrin

U čemu je prednost, a u čemu nedostaci u odnosu na današnjicu?

Prednost je to što je bilo manje grupa i pevača, pa je nekako u tom smislu bilo lakše doći do izražaja, ali svakako je teže zbog manjka medija.

Sa kim si od tadašnjih kolega ostala u kontaktu?

Skoro sa svima sam u korektnim odnosima, viđamo se i čujemo. Dr Igi, Luna, Ivan Gavrilović, da nekog ne zaboravim. Bili smo jako složni na snimanjima i putovanjima.

Zlatno vreme

Dobili 70.000 maraka za album

Fanki Dži je za ploču iz 1998. godine "Supersonik" od Košave dobio 70.000 tadašnjih nemačkih maraka. Možeš li da zamisliš da danas od neke izdavačke kuće zaradiš toliko novca?

Danas je skoro pa nemoguće dobiti novac za neki projekat. Tada je to tako funkcionisalo i samo su najprodavanija izdanja imala tu privilegiju, što je uveliko olakšavalo stvaranje svakog novog CD, u koji smo mi zaista puno ulagali, od autora i producenta do video-produkcije, odnosno spotova koji su i dan-danas vrhunski.

Printskrin 
foto: printskrin

Kurir.rs/ M. D. / Foto: Printskrin Tv Pink