REKONSTRUIŠU SE TUNELI U IBARSKOJ KLISURI Bogoljub Milić: Bilo je krajnje vreme da se uklone svi nedostaci kako bi se železnički transport ubuduće obavljao bez problema
Akcionarsko društvo „Infrastruktura železnice Srbije“ trenutno izvodi radove na rekonstrukciji četiri tunela na pruzi Kraljevo - Raška, koji su poslednji put rađeni 1961. godine.
- Ukupna dužina tunela koji se rade iznosi četiri kilometra i trista metara. Radovima je obuhvaćena zamena kolosečkog materijala, zamena šina, pragova i tucanika. Tuneli koji se trenutno rekonstruišu su „Bela glava“, „Polumir“, „Bojanić“ i „Dželep“, kaže Nenad Stanisavljević, portparol Akcionarskog društva „Infrastruktura železnice Srbije“.
Po rečima Bogoljuba Milića, iz novosadskog Privrednog društva za građenje, remont i održavanje pruga, koje je i izvođač radova, posao je više nego zahtevan jer se radi o tunelima uskog profila, a na poslu je angažovano pedeset radnika kao i savremena mehanizacija.
- Pruga je bila dotrajala, a stanje u tunelima katastrofalno, tako da je bilo krajnje vreme da se uklone svi nedostaci kako bi se železnički transport ubuduće obavljao bez problema, uz maksimalan nivo bezbednosti putnika, dodaje Milić.
Prema najavama iz preduzeća „Železnice Srbije“, putnički saobraćaj na relaciji Kraljevo - Raška - Kosovska Mitrovica trebalo bi da bude normalizovan po završetku radova na rekonstrukciji tunela, negde oko 20. maja.
Kurir.rs/J. S./Foto: Youtube