Najnovija reklama "Carefree" u kojoj žena preporučuje dnevne uloške i koristi termine "vagina" i "vaginalni sekret" za pojedine moraliste u Britaniji bili su previše, pa su podneli žalbu Birou za reklame da je zabranu.
Početak spota liči na sve viđene reklame o intimnoj higijeni žene, dok glavna protogonistkinja govori: "Za dane između menstruacija kada telo čini sve da održi vaginu zdravom...."
Posle prvog emitovanja reagovanja javnosti su bile stroge i osuđujuće.
Debi Selikman, potparolka kompanije, kaže da su termini izabrani namerno sa ciljem da pomere standarde u reklami ženskih proizvoda.
"Ovo je prvi put da jedan ozbiljan brend koristi prave riječi, bez uvijanja, eufemizama, deminutiva. Žene žele prave i iskrene informacije o svom telu i zato smo odlučili da snimimo ovakvu reklamu", objasnila je objašnjavajući da nema razloga da neke teme i reči budu tabu.