Кompanija NIS je deveti put zaredom učestvovala u manifestaciji „Noć muzeja“, predstavljajući svoje muzeje u Novom Sadu i Кikindi i pokazujući da u isto vreme čuva sećanje na istoriju i neguje budućnost jedne od najvažnijih privrednih grana u zemlji.
Ovogodišnja, šesnaesta „Noć muzeja“, zbog koje su posetioci u mnogobrojnim gradovima i mestima širom Srbije ostali budni do kasnih sati, još jednom je iznela sjajnu postavku i pokazala nemerljivo kulturno blago naše zemlje. Кao tradicionalni učesnik ovog jedinstvenog kulturnog događaja, NIS je svojim poseticima u Novom Sadu i Кikindi sa ponosom predočio bogatu istoriju rafinerijske prerade kompanije i upoznao ih sa virtuelnim svetom nafte, kroz interaktivan sadržaj i zanimljive priče, prilagođene svim uzrastima i interesovanjima.
Posetioci NIS-ovog muzeja u Novom Sadu imali su priliku da vide specijalnu izložbu fotografija, pripremljenu povodom jubileja - 50 godina uzbudljive istorije Rafinerije nafte „Pančevo“, koja je posetiocima pružila mogućnost da prođu kroz istorijske izazove i uspehe Rafinerije, da prate korake stvaranja rafinerijske prerade u Srbiji, od prvog primarnog postrojenja do današnje, moderne kompanije. Posetioci su imali priliku i da upoznaju zanimljivu stranu prerade nafte, da vide kako izgleda put nafte kroz pančevačku rafineriju, koje su to vrste derivata koji nastaju na kraju tog puta, ali i kako nastaju brendirana goriva ili kako izgleda tehnika markiranja goriva.
Muzej NIS-a u Кikindi otvorio je vrata svima koji su želeli da učestvuju u jedinstvenoj avanturi – virtuelnoj potrazi za naftom, kroz spoj najsavremenije naučne tehnologije iz raznih inženjerskih disciplina na terenu i u laboratoriji. Za najmlađe posetioce, NIS je pripremio zanimljiv prikaz pronalaženja nafte i gasa kroz interaktivne igrice, pri čemu su mladi naučnici imali priliku da savladaju ceo proces traganja za naftom.
Кompanija NIS je za posetioce svojih muzeja pripremila i razna iznenađenja, tako da su zainteresovani gosti muzeja u Novom Sadu i Кikindi imali priliku i da učestvuju u nagradnim igrama, prilagođenim i „malim i velikim“ posetiocima.
Foto: Promo