OTKRIVAMO SVE O FESTIVALU ULAZ: Pročitajte intervju sa Marinom Kotevski, glavnim PR-om festivala

Red Communications

Zahvaljujući novom ekskluzivnom festivalu balkanske muzike ULAZ, Beograd će ovog leta postati dom najveće žurke pod zvezdama. Tokom tri nezaboravna dana od 11. do 13. jula na platou ispred Beogradskog sajma, posetioci će imati priliku da uživaju u koncertima najvećih balkanskih zvezda. Razgovarali smo sa Marinom Kotevski, glavnim PR-om festivala, kako bismo saznali kakva nas sve iznenađenja očekuju.

Pre svega, recite nam nešto više o ideji i konceptu festivala ULAZ.

Prestonica Srbije poznata je kao značajan evropski centar vrhunskog provoda. U skladu sa tim, naša ideja bila je da ponudimo nešto novo i drugačije na festivalskoj sceni Beograda. Niko do sada nije okupio zvezde Balkana na jednom mestu i spojio različite muzičke žanrove u raskošan trodnevni spektakl. Festival ULAZ obuhvatiće čak 45 koncerata najboljih izvođača balkanske muzičke scene na jednom mestu, raspoređenih na tri fenomenalne tematske bine.

Koje zvezde ćemo imati priliku da čujemo na festivalu?

Festival ULAZ pružiće publici 45 punih koncerata svih izvođača na tri bine. Na bini KORENI, posvećenoj izvornoj, narodnoj muzici, obožavaoci će imati priliku da uživo čuju legendarne izvođače poput Ane Bekute, Harisa Džinovića, Vesne Zmijanac, Milice Todorović i Zvonka Bogdana. Sa druge strane, bina ULAZ biće mesto za uživanje u pesmama najvećih zvezda popularne muzike, a na njoj će pored mnogih nastupiti Željko Joksimović, Tropiko bend, Aco Pejović, Saša Matić, Petar Grašo. Mlađi deo publike oduševiće zvezde balkanske trep i pop muzike na impozantnoj bini, nastupima Stefana Đurića - Raste, Nikolije, THCF, Teodore Džehverović, Corone i Rimskog, Relje Popovića i brojnih drugih izvođača.

Kako će izgledati festivalski prostor i kakav provod mogu da očekuju posetioci, budući da se ovakav festival po prvi put održava u Beogradu, ali i celoj Srbiji?

Posetioci mogu da očekuju da će provod na festivalu ULAZ, po audio i vizuelnom kvalitetu, parirati najpoznatijim internacionalnim festivalima. Plato Beogradskog sajma transformisaćemo u najveću specijalno dizajniranu diskoteku pod otvorenim nebom, po ugledu na najveće otvorene klubove u Evropi i svetu. Koncerti će biti realizovani uz vrhunsku produkciju svetskih standarda i dodatne premium sadržaje. Pored svega toga, posetioci će moći da uživaju i u luksuznim VIP zonama, koje primaju preko 2000 ljudi, a sa kojih će posetioci imati jedinstven pogled kako na bine, tako i ceo festivalski prostor. Uz to, posebno iznenađenje pripremamo na bini koja će sadržati do sad neviđene performanse velikih zvezda balkanske trep i pop muzike.

Kakvu publiku očekujete na Beogradskom sajmu?

S obzirom na to da festival ULAZ obuhvata širok spektar balkanske muzike u kojoj uživaju sve generacije, očekujemo vatrene fanove svih uzrasta sa teritorije cele Srbije. Osim toga, očekujemo i da će publika iz celog regiona - Slovenije, Hrvatske, BiH, Makedonije i Bugarske - preplaviti Beograd, kako bi prisustvovala spektaklu godine i na srpski način uživala u svetskom provodu uz izvođače koje nema priliku da čuje uživo, pogotovo ne zajedno na jednom mestu.

Koja je cena ulaznice i gde se može kupiti?

Ulaznice su dostupne na svim Gigstix, DDTickets i Tickets prodajnim mestima. Budući da je prvi kontigent ulaznica već rasprodat, trenutna cena dnevne karte iznosi 999 dinara, a cena jedne karte za sva tri festivalska dana je 2600 dinara.

Imate li još neku poruku za sve nas koji željno iščekujemo jul u prestonici?

Potrudili smo se da profesionalizam celokupne produkcije i organizacije festivala zaista bude na do sada neviđenom nivou, kao i da sastavimo impresivnu listu najzvučnijih muzičkih imena iz Srbije i regiona. Kako za posetioce, tako i nas same, festival ULAZ biće zasigurno nezaboravno iskustvo, koje nestrpljivo iščekujemo. Preostaje još samo da poručim ljubiteljima dobre muzike da označe 11, 12. i 13. jul u svojim kalendarima i pozovem ih da svojim prisustvom i dobrom energijom upotpune ova tri neverovatna dana. Vidimo se!

Foto: Red Communications