SRPSKI “RUBIN” OSVAJA KINU: Kruševačka fabrika pića, među odabranim proizvođačima vina i alkohola na drugom kontinentu
Posle veoma zapaženog nastupa na “ProWein” - najvećem sajmu vina u Šangaju, u Aziji, ali i vodećih pozicioniranja u Dizeldorfu, brendovi kruševačkog “Rubina” zasijaće i u Ningbou, u Kini. U ovom gradu, od 8.do 12.juna, održava se Međunarodni sajam kineske robe široke potrošnje, a sve s ciljem unapređenja saradnje Kine i zemalja Centralne i Istoične Evrope.
Pored vise od 500 izlagača, srpski “Rubin”, pokazaće se neprikosnovenim i najprodavanijim vinjakom, ali i cvrenim vinima – Vranac, Cabernet Savignon, Amante (Carmen), Prokupac… Premijerno će se posetiocima i firmama – ozbiljnim kupcima, predstaviti i Merlot, vino sa pečatom, koje će, sasvim sigurno, posle domaćeg, osvojiti I kinesko tržište.
„Sve je vise zemalja zainteresovanih da se na njihovom tržištu nađu “Rubinova” pica i mi, kao moderna firma, koja teži da bude lider ne samo u zemlji i regionu, nego i sire, spremno koristimo svaku šansu da izvoz bude veći“, rekla je Danijela Jovanović, direktor kruševačkog “Rubina”.
Kina je prepoznala kvalitet srpskih brendova, koji nam otvaraju vrata zemalja širom sveta, od Amerike do Australije. “Rubin” ponosno nosi epitet najvećeg proizvođača alkoholnih pica u Srbiji i regionu, ali, kao i svaka firma sa vizijom, idemo korak dalje, s ciljem da se pozicioniramo u vrhu vinske karte sveta.
Mada je „Rubin“ već prisutan na kineskom tržištu, navike ove mnogoljudne zemlje, treba stalno upoznavati, pa i prilagođavati im se, smatraju upućeni. Jer, jednom osvojeno kinesko tržište, dalje se samo širi i osvaja. Neophodno je zadovoljiti istančen ukus potrošača, koji se oslanjaju na dokazano visok kvalitet Rubinovih brendova. Time se, postojeći izvoz povećava, a saradnja unapređuje i širi.