Agencija za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica i ove godine nastavlja sa akcijom “Trg mladih poljoprivrednika”, čiji je cilj podrška novim generacijama mladih poljoprivrednih proizvođača u plasmanu proizvoda.
Agencija je obezbedila prodajne tezge do kraja oktobra, namenjene lokalnim poljoprivrednicima mladjim od 40 godina, kao i ženama koje se bave poljoprivredom na teritoriji Sremske Mitrovice. Uglavnom su to proizvođači i prerađivači iz sektora pčelarstva, voćarstva i povrtarstva.
Tokom ovog leta oni će moći da prodaju isključivo proizvode za čiju su proizvodnju registrovani, tako da se na tezgama mogu naći sveže jabuke, maline, tikvice, paradajz i paprika, domaći sokovi i likeri, med i ostali pčelarski proizvodi. Kako tokom sezone budu stizali novi proizvodi, tako će se širiti i “prodajni asortiman”.
Prema rečima poljoprivrednika, takozvana „Pijaca mladih poljoprivrednika“ je
odlična šansa da svoje proizvode plasiraju sugrađanima i da ostvare neku zaradu, jer kako i sami kažu – teško je nešto proizvesti, a još teže to i prodati.
Petar Samardžić, direktor Agencije za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica kaže da je ova akcija pokrenuta prošle godie kao i da su tokom leta, na zahtev mladih poljoprivrednika, nekoliko puta produžavali njeno trajanje.
- I ove godine se javilo interesovanje, pa smo opet jedan od centralnih gradskih trgova pretvorili u “Trg mladih poljoprivrednika”. Benefiti ovakvih akcija su višestruki. Pre svega, lokalna samouprava afirmiše, favorizuje i podržava svoje lokalne poljoprivredne proizvođače, i to mlade ljude, kao i poljoprivrednice. Svako ko na ovim tezgama kupi neki proizvod, takođe pomaže lokalne poljoprivrednike, a uz to je i siguran da je kupio
svež proizvod, koji dolazi iz lokalnih bašta, njiva i voćnjaka – kaže Samardžić.
D.G.
Tekst je objavljen u sklopu projekta koji se finansira iz budžeta Grada Sremska Mitrovica - Gradska uprava za obrazovanje, kulturu i sport. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva