SAJTOVI KOJI POMERAJU GRANICE: Evo kako da napravite kvalitetan B2B sajt

Promo

B2B, odnosno komunikacija između poslovnih korisnika (business to business), često ostavlja utisak preterano korporativne i „uštogljene”. To je donekle razumljivo, budući da su osobe koje se bave ovom vrstom marketinga predstavnici kompanija, koji neretko moraju da zadrže visok nivo profesionalnosti u interakciji.

Promo 
foto: Promo

Međutim, kada je reč o sajtovima, njih posećuju i ljudi koji ne predstavljaju nijedan brend, već žele da se informišu i čuju nešto novo o vama i o proizvodu koji imate.

Vaš internet site ostavlja prvi utisak koji će ljudi steći o vašem brendu kada ga posete. Zato on mora biti jasan, intuitivan i imati dobar tok, koji će sprovesti ljude od tačke A do tačke B bez zastoja.

Pored toga što ćete na sajtu odgovoriti na pitanja – ko smo, šta radimo i kako pomažemo – morate razmišljati i o kreativnom delu. Evo kako su to uradili neki svetski brendovi.

Magnetica

Ova kompanija bavi se proizvodnjom i prodajom aparata za magnetnu rezonancu.

Njihov sajt, iako namenjen izuzetno specifičnoj ciljnoj grupi, može da posluži kao primer dobro završenog projekta gotovo svakom brendu koji je u fazi kreiranja web prezentacije.

Promo 
foto: Promo

Naime, na jednoj stranici, vrlo jednostavnim jezikom, Magnetica objašnjava šta je tačno, čime se bavi i šta koji proizvod predstavlja. Ukoliko vam u bilo kom trenutku nešto nije jasno, na svakoj strani imate dugme uz tekst „pošaljite nam e-mail”, kako biste se obratili onima koji vam zapravo mogu pomoći.

JCurve Solutions

Enterprise Resources Planning, odnosno kvalitetna organizacija resursa u poslovnim modelima visokog nivoa, jeste nešto za šta se agencija JCurve specijalizovala godinama.

Oni svoje usluge nude malim i srednjim preduzećima, a na sajtu koji odiše flat dizajnom u gotovo svakom segmentu mogu se videti uputstva i objašnjenja kako je moguće na najbolji način iskoristiti sve to što oni nude.

Ovaj sajt je školski primer dobre prezentacije namenjene vlasnicima malih biznisa koji žele da razviju svoj poslovni plan i unaprede svoje poslovanje.

Sysdoc

U doba digitalne transformacije, dobro je imati pouzdanog partnera na koga se možete osloniti, nekoga kome možete verovati da će vam obezbediti sve informacije neophodne da se i sami uklopite i prilagodite novim trendovima i tendencijama.

Ovaj sajt vam nudi upravo to – sveže informacije koje će vam pomoći da unapredite svoj posao i razvijete ga na onaj način na koji želite. Web prezentacija odiše jednostavnošću, a svedočenja njihovih postojećih klijenata o tome kako su i sami uspeli da unaprede svoj rad zahvaljujući ovim profesionalcima govore sasvim dovoljno o tome koliko poverenja bi trebalo da imate u Sysdoc.

Rollpark

Ovaj nesvakidašnji poslovni model predstavlja kompaniju koja se bavi kreiranjem i implementacijom prostora za parkiranje komercijalnih vozila.

Njihov sajt je osmišljen primarno za uspostavljanje komunikacije sa B2B klijentima, kako bi se pronašli izvođači radova, kao i firme kojima su potebne Rollpark usluge. Reč je o sajtu koji predstavlja beskonačni skrol, što znači da, kako se spuštate niže kroz sadržaje, sajt se nadograđuje. Takođe, odlično se otvara i na mobilnim telefonima, a što više pretražujete, to ćete pronaći više materijala koji potvrđuju profesionalnost i kvalitet ovog brenda.

Naučite kako

Da biste mogli da kreirate sajt koji će odgovoriti na potrebe aktuelnog tržišta, neophodna su vam ozbiljna znanja i iskustvo. Ekspertizu nikako ne možete steći na kursevima koji traju po nekoliko meseci i potroše vam novac i vreme. Zato treba da izdvojite barem jednu godinu za profesionalno usavršavanje uz pomoć kvalitetnih mentora kako biste saznali sve što vam je potrebno za ovaj skok u karijeri.


Upišite obuku za web dizajnera i neka se sledeće godine i vaš sajt nađe na ovoj listi.

(Promo - tekst / Foto:Promo)