Kada je na stranici booking.com objavio recenziju rovinjske vile Pasis u kojoj se požalio na neugodan miris u sobi, gost verojatno nije ni sanjao da će ga vlasnik u odgovoru prvo osloviti kao Muju, a potom mu preporučiti tuširanje i pranje zuba.
Premda mu je recenzija javna, ne spominjemo ime i prezime gosta jer je, razumljivo, želeo ostati anoniman.
Uglavnom, na engleskom je u recenziji vile Pasis napisao da je generalno stanje bilo u redu, ali se požalio na buku i neugodan miris u sobi. Ubrzo je stigao odgovor u kojem mu se vlasnik, takođe na engleskom, prvo obraća s dragi gospodine Mujo, a potom dodaje: "Što se tiče mirisa u vašoj sobi, pretpostavljam da vas je majka naučila da perete zube i istuširate se pre spavanja."
Novinari indeksa su nazvali Vilu Pasis koji su našli na njenoj službenoj stranici na Fejsbuku:
Dobar dan, jesam dobio vlasnika Vile Pasis?
Jeste, jeste.
Ja sam Vladimir Matijanić, novinar Indexa. Imate li minut vremena?
Ko ste, ko ste?
Ja sam Vladimir Matijanić, novinar Indexa.
E, poštovanje, poštovanje.
Malopre je jedan vaš bivši gost objavio scrinšot odgovora koji ste mu dali na recenziju. On je imao primedbe na miris u sobi, a vi mu preporučujete tuširanje i pranje zuba. Znate li o kome je reč?
Ma gledajte, ne želim komentrisati takve gluposti. To je jedan bezobrazni gost i uopšte me ne interesuje. Hvala lepo.
U tom času čovek je prekinuo telefonsku vezu. Ako je gost bezobrazan, čini se kako bezobrazluk nije bio jednosmeran. Inače, cene dostupnih soba u vili kreću se od 80 do 130 evra po noćenju.
Kurir.rs/Index.hr
Foto: Google street view/Screenshot