Zabava

WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Kako zadržati najbolje kada svi žele da odu?

Foto: Promo

Mediji svakodnevno izveštavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio veliki broj ljudi. Najviše ih odlazi u Nemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dve godine tamo iselilo više od 110 hiljada ljudi pa da je Hrvatska na petom mestu po useljavanju u Nemačku.

Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uslova u kojima posluju u odnosu na susedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreznog opterećenja plata i tako dalje.

Kako u takvim uslovima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspešnijih hrvatskih kompanija.

Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: „Želimo da prezentujemo poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto da naučimo. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primera i mi želimo njima da damo prostora da to znanje podele. Prezentovaće se dobri primeri kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele da ostanu i razvijaju se. Diskutovaćemo i koliko je važna uloga i saradnja HR i PR stručnjaka, da li znamo da radimo dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.“

Foto: Promo
foto: Promo

U Rovinju će biti prezentovano i prvo veliko istraživanje o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspešne u upravljanju kadrovima. Saznaćemo da li raste značaj HR sektora u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom i da li sarađuju s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenih, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenih.

Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima i provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembra tako u Rovinju donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umetnost i sredstvo otpora.

Promo tekst